قیمت روز طلا 18 اسفند 1401/ فرصت مناسب برای خرید فلزات گرانبها

تور لحظه آخری-کاماپرس

طلا بعد از چند روز کاهش، امروز مجددا وارد مدار صعودی شد. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 41 هزار و 600 تومان بالا رفته و به مرز 2 میلیون و 298 هزار و 300 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 110 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 27 میلیون و 180 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس این روزها وضعیت مساعدی ندارد و دائما در حال کاهش است. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 1.2 درصد دیگر کم شده و به مرز هزار و 815 دلاری رسیده است. برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که قیمت طلای جهانی همچنان به نزول ادامه خواهد داد و در کوتاه مدت نباید منتظر صعود قیمتی این فلزگرانبها بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 15 میلیون و 900 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل تغییری نکرد و همان مرز 9 میلیون و 700 هزار تومانی را نگه داشت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز ثابت بود و در مرز 5 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

توصیه‌های رئیس اتحادیه طلا و جواهر

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کاهش قیمت دلار و اونس، نرخ سکه و طلا نیز نزولی شد. بذرافشان بیان کرده که با توجه به ریزش چشمگیر قیمت طلا و سکه در حال حاضر مردم امکان مبادله راحت در بازار فلزات گرانبها را دارند. بذرافشان به مردم توصیه کرده که بیش از این منتظر کاهش یا افزایش قیمت طلا و سکه نباشند و مبادلات خود را انجام دهند. زیرا هم اکنون قیمت‌ها ثبات خوبی دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز