قیمت روز بیت کوین 7 اسفند 1401/ شوک پادشاه رمزارزها به فعالان بازار

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 248 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 185 دلاری رسید. کاهش قیمتی بیت کوین و سقوط آن به کانال 23 هزار دلاری روز گذشته اتفاق افتاد و شوک زیادی به فعالان بازار رمزارزها وارد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریزش سنگین نرخ بیت کوین روز گذشته اتفاق افتاد که به اعتقاد بعضی اصلاح قیمتی این رمزارز محسوب می‌شد. گروهی دیگر بر این باورند که هر بار قیمت بیت کوین در فتح کانال 25 هزار دلاری ناکام مانده، به سمت مرزهای پایین‌ قیمتی عقب نشینی کرده است. هر بار که ریزش و عقب نشینی قیمت بیت کوین رخ می‌دهد، برخی پیش بینی نابودی و اصلاح قیمت این رمزارز را می‌کنند. آرتور هیز، بنیانگذار بیت مکس، یکی از این افراد است. وی اعلام کرده که احتمالا بیت کوین قبل از شروع یک روند صعودی واقعی، اصلاح بزرگی را تجربه کند. هیز معتقد است در صورتی که اصلاح قیمتی بیت کوین اتفاق نیفتاد و این رمزارز بتواند همچنان به رشد قیمتی ادامه دهد، احتمالا بقیه بازارها نیز عملکرد بهتری پیدا خواهند کرد. در واقع وی بر این باور است اگر رشد قیمتی بیت کوین و اتریوم ادامه پیدا کند، یک شات کوین عمودی به وجود خواهد آمد که طی چند ماه آینده از بین می‌رود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به دیروز 0.17 درصد بیشتر شده و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی 24 ساعت گذشته 35.81 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 36.52 میلیارد دلار قرار دارد. همچنان بیشترین حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بخش عمده‌ای از این بازار را در دست دارد.

بهترین راه برای معاملات رمزارزی کدام است؟

کاربران ایرانی به منظور معامله انواع ارزهای دیجیتال اندکی دشواری دارند. معمولا فرآیند تبدیل ارز فیات به رمزارز مورد نظر کاربران ایرانی به خاطر مسائل تحریمی و … دشوار است. به همین دلیل از علاقمندان به این حوزه درخواست می‌شود برای فعالیت در بازار رمزارزها همواره از بستر مناسبی اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب داخلی برای خرید و فروش بیت کوین و  انواع مختلف ارز دیجیتال است. این وبسایت به دلیل داشتن امنیت مناسب، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و … مورد توجه کاربران داخلی قرار دارد. تاکنون بالغ بر 1 میلیون ایرانی از خدمات این سایت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز