قیمت روز بیت کوین 2 بهمن 1401/ پادشاه رمزارزها کانال 22 هزار دلاری را حفظ کرد

ژیوار

بیت کوین امروز اندکی نزول را تجربه کرد، ولی همچنان سنگر 22 هزار دلاری را حفظ کرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 264 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 920 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند، با این که تعدادی از توکن‌ها طی دو روز گذشته عقب نشینی یا کاهش جزئی را تجربه کرده، اما همچنان روند صعودی در بازار کریپتو ادامه خواهد داشت. رشد قیمت کنونی بیت کوین طی چهار ماه گذشته بی‌سابقه بوده و امیدواری زیادی را برای سرمایه گذاران بازار رمزارزها به وجود آورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند نرخ 23 هزار دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالا این روند صعودی تسریع خواهد شد. در واقع اگر نرخ بیت کوین از مرز 23 هزار دلاری عبور کند، بازار خرس‌ها مانع اساسی در مرز 22 هزار و 900 دلاری خواهد داشت. اما برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند، روند صعودی شکل گرفته و نیروی بالقوه‌ای که در بازار رمزارزها ایجاد شده، تا حدودی خرس‌های این بخش را کلافه کرده و خستگی آن‌ها را در پی داشته است.

دریان سفر امید

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.27 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1.04 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته 5.13 درصد بیشتر شد و در محدوده 60.13 میلیارد دلاری قرار گرفت. هم اکنون بیت کوین بیشترین حجم بازار را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم مقدار زیادی از این بازار را در دست گرفته است.

نقاط عطف سایت اوکی اکسچنج چیست؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کار آسان و در عین حال زمانبری است. مخصوصا اگر معامله گران در ایران ساکن باشند، به نسبت فرآیند پیچیده‌ترین پیش رو خواهند داشت. به همین دلیل کاربران ایرانی باید از طریق روش‌های مطمئن نسبت به معامله این ارزهای دیجیتال اقدام کنند. اوکی اکسچنج یکی از روش‌های مطمئن برای معامله انواع ارزهای دیجیتال است. تیم پشتیبانی قوی و امکانات به روز این سایت برای حفظ امنیت معاملات باعث شده تا بالغ بر 1 میلیون مشتری در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کنند. افرادی که مایل به تشکیل حساب کاربری در این سایت هستند با احراز هویت فوری امکان تشکیل این حساب را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز