سکه طرح جدید 350 هزار تومان گران تر شد

بنابر اعلام نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش ۳۵۰ هزار تومانی داشته است.

به گزارش کاماپرس؛ سیر صعودی قیمت سکه در بازار ایران همچنان ادامه دارد. به ادعای نایب ریس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصنااف در چند روز اخیر با ادامه دار شدن نوسانات شدید قیمت ارز که در مدت ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش داشت، بر قیمت سکه و طلا نیز افزوده شده است.

محمدکشتی آرای در گفتگو با ایلنا گفته است: باید توجه داشت که قیمت انس جهانی هم بر این رقم تاثیرگذار بوده است اما دلیل اصلی رشد قیمت‌ها افزایش بی‌سابقه نرخ ارز است که قیمت‌ها را به ارقام بی‌سابقه‌ای رسانده که تصور آن در ماه‌های اخیر مشکل بود.

جباب قیمت؛ زیر 200هزار تومان

به گفته ریس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ؛ در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت، عرضه و تقاضا متعادل است. یعنی بین خریداران و فروشندگان تعادل ایجاد شده و این باعث شده حباب قیمت به زیر ۲۰۰ هزار تومان برسد.

راز آسمان پایتخت

این کارشناس رسمی بازار با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه و طلا گفته است: امروز سه‌شنبه سوم تیرماه 99،  قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۵۰ هزار تومانی داشته است. نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

به گفته وی هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۴۳ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز