قیمت دلار کانال 35 هزار تومان را رد کرد / قیمت روز 14 آبان 1401

ژیوار

امروز دلار کانال جدید قیمتی را تجربه کرد و رکورد عجیبی از خود به جا گذاشت. قیمت دلار در روز جاری نسبت به دو روز پیش 1.63 درصد بالاتر رفت و به مرز 35 هزار و 430 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.44 درصد بالا رفت و در محدوده 29 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار در معاملات پشت خطی پنج شنبه از محدوده 35 هزار تومانی عبور کرده و بالای مرز 35 هزار و 200 تومانی معامله شد. همین مسئله سیگنال رشد نرخ دلار را در معاملات روز شنبه ارسال کرد. اکنون قرارگیری قیمت این ارز خارجی پرطرفدار به نیمه کانال 35 هزار تومانی زنگ خطر بزرگی را به صدا درآورده است. امروز قیمت دلار بازارهای همسایه ایران نیز در مدار صعودی قرار گرفت و این موضوع امکان تداوم بیش از پیش روند صعودی نرخ دلار را رقم زد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

عوامل مهم رشد قیمت دلار

این موضوع دلایل زیادی دارد که برخی از کارشناسان از قبل اعلام کرده بودند. یکی از عوامل مهم تداوم رشد نرخ دلار انتظارات تورمی است که به شدت صعودی شده است. برخی معتقدند علاوه بر این عامل، سرایت دارایی‌های خارج شده از بورس به بازارهای سوداگرانه نیز موثر بوده و رشد بیشتر نرخ دلار را رقم زد. برخی هنوز منتظر واکنش بازارساز برای جلوگیری از افزایش بیش از پیش قیمت دلار هستند.

نرخ پوند و یورو در روز جاری رشد قابل توجهی را به ثبت رساند. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دو روز پیش هزار و 384 تومان بالا رفت و به مرز 35 هزار و 313 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل هزار و 57 تومان رشد داشت و در محدوده 40 هزار و 287 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز