افزایش سرعت رشد قیمت دلار طی 24 ساعت اخیر/ قیمت روز ۱۱ آبان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار به سرعت در کانال 33 هزار تومانی در حال پیشروی بوده و شرایط بازار ارز متشنج شده است. قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 270 تومان دیگر هم افزایش پیدا کرد و به مرز 33 هزار و 420 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 20 تومان بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 860 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار در شروع معاملات امروز به محدوده 33 هزار و 600 تومانی نیز دست پیدا کرد، اما از این محدوده برگشت خورد و در کانال 33 هزار و 400 تومانی قرار گرفت. به نظر تداوم این رشد قیمتی در آغاز معاملات روز جاری به جهش قیمتی دلار در معاملات پشت خطی بازمی‌گردد. قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته از مرز 33 هزار و 800 تومانی عبور کرد و به محدوده 33 هزار و 870 تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عوامل موثر بر جهش زیاد قیمت دلار

همین مسئله باعث شد تا افزایشی‌ها نسبت به تداوم رشد قیمت دلار امیدوار شوند و حتی از 34 هزار تومانی شدن آن خبر بدهند. به نظر دلایل زیادی در رشد قابل توجه قیمت دلار موثر بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به رشد نرخ درهم، افزایش قیمت دلار در بازارهای مجاور ایران و بالا رفتن تنش سیاسی ایران و اتحادیه اروپا اشاره کرد. اخبار و شایعات گوناگون نیز به افزایش تنش بازار ارز همواره دامن می‌‌زند.

امروز نرخ پوند و یورو هم در مدار صعودی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به دو روز قبل 208 تومان بالاتر رفت و به مرز 38 هزار و 539 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با دوشنبه 0.64 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 33 هزار و 179 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز