قیمت دلار از 33 هزار تومان گذشت/ قیمت روز 9 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار بالاخره وارد کانال 33 هزار تومانی شد و سد قیمتی مهم را پشت سر گذاشت. هم اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 140 تومان بیشتر شده و در محدوده 33 هزار و 70 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.1 درصد بالا رفته و به مرز 28 هزار و 850 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از روز گذشته برخی فعالان بازار ارز و کارشناسان ارزی رشد دوباره قیمت دلار را پیش بینی کرده بودند. با توجه به اینکه نرخ دلار به پایین محدوده 33 هزار تومانی رسید، اما معامله گران چندانی به فروش ارز خود مایل نبودند. به همین دلیل قیمت دلار از محدوده 32 هزار و 800 تومانی پایین‌تر نرفت و همین موضوع باعث امیدواری دوباره افزایشی‌ها درباره رشد نرخ دلار شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته پایین رفتن قیمت دلار و عقب نشینی آن به سمت کانال 32 هزار تومانی نشان قدرت بازارساز بود. در واقع بازارساز آنقدر قدرت دارد که مانع از تحرک بیشتر افزایشی‌های بازار شود، اما در مجموع شرایط کشور و ناامیدی نسبت به برجام سبب شده تا بیشتر فعالان تصور کنند قیمت دلار در میان مدت کانال 33 هزار تومانی و مرزهای بالاتر قیمتی را فتح خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

دیدگاه تحلیلگران فنی درباره کاهش قیمت دلار

از دیدگاه تحلیلگران فنی، در صورتی نرخ دلار کاهش زیادی را تجربه خواهد کرد که بازارساز این ارز را به پایین محدوده 32 هزار و 800 تومانی برساند.

امروز قیمت پوند و یورو همانند دلار رشد پیدا کرد. نرخ پوند نسبت به روز قبل 163 تومان بیشتر شد و در محدوده 38 هزار و 424 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 140 تومان بالا رفت و به مرز 32 هزار و 941 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز