قیمت دلار از کانال 33 هزار تومانی صرف نظر کرد؟ قیمت روز 8 آبان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار همچنان در کانال 32 هزار تومانی قرار دارد. امروز قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز گذشته 70 تومان کم شده و به مرز 32 هزار و 850 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و با همان نرخ 28 هزار و 820 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار طی روزهای قبل به صورت مقطعی وارد کانال 33 هزار تومان شد اما در این محدوده قیمتی تاب نیاورد و دوباره به کانال 32 هزار تومانی بازگشت. برخی فعالان معتقدند که باندهای بزرگ در این عقب نشینی قیمتی دست داشتند. در واقع باندهای بزرگ دلاری که از خرید نداشتند یا هنوز سبد خرید خود را تکمیل نکرده بودند، از کانال هرات به بازار تهران برای کاهش نرخ فشار وارد کردند. در واقع دست اندازی که این گروه‌ها ایجاد کردند، نرخ دلار بازار هرات را تا محدوده 32 هزار و 550 تومانی کاهش داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افت نرخ پوند و یورو همزمان با کاهش قیمت دلار

این اتفاق و نحوه رفتاری باندهای بزرگ دلاری باعث شده تا دلار توان چندانی برای فتح محدوده قیمتی 33 هزار تومانی نداشته باشد و همچنان پشت این محدوده قیمتی دست و پا بزند. با این حال برخی معامله گران معتقدند این روند به زودی خاتمه پیدا خواهد کرد و با افزایش قدرت افزایشی‌های بازار، بار دیگر دلار به کانال 33 هزار تومانی خواهد رسید.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی قرار گرفت. نرخ پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 81 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 38 هزار و 168 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 70 تومان افت داشت و به کانال 32 هزار و 721 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز