عبور قیمت دلار از مرز مقاومتی 33 هزار و 200 تومانی/ قیمت روز 10 آبان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار ارز بالاخره دلار 33 هزار تومانی را هم تجربه کرد. علی رغم تلاش بازارساز برای منع ورود دلار به کانال بالاتر قیمتی، امروز نرخ این ارز پرطرفدار نسبت به روز قبل 150 تومان بالا رفت و به مرز 33 هزار و 300 تومانی رسید. قیمت دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 10 تومان بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 840 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز دلار بازار آزاد مرز قیمتی را پشت سر گذاشت که برای معامله گران حیاتی بود. نرخ دلار در روز جاری محدوده مهم قیمتی 33 هزار و 200 تومانی را پشت سر گذاشت و به مرز 33 هزار و 300 تومانی رسید. تحلیلگران بر این باورند، ثبات قیمتی دلار بالای مرز مقاومتی 33 هزار و 200 تومانی قدرت افزایشی‌ها بازار را بالا خواهد برد و زمینه را برای صعود بیشتر نرخ این ارز پرطرفدار فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مرز 33 هزار و 200 تومانی به این دلیل اهمیت داشت که قیمت دلار در هر بار عبور از مرز یاد شده نتوانسته بود از این محدوده قیمتی عبور کند و بدون نتیجه به کانال 32 هزار تومانی بازگشته بود. اما اکنون قیمت دلار از این مرز قیمتی عبور کرده و بالای این محدوده ثابت شده است.

راز آسمان پایتخت

دلیل رشد قیمت دلار چیست؟

برخی بر این باورند که افزایش تحریم‌ها از جانب آمریکا و اتحادیه اروپا سبب شده تا مجددا قیمت دلار به کانال 33 هزار تومانی برسد و محدوده مهم قیمتی را پشت سر بگذارد.

امروز نرخ پوند و یورو تغییر خاصی نداشتند. قیمت پوند نسبت به روز قبل 30 تومان کم شد و در محددوه 38 هزار و 301 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 32 هزار و 963 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عبور قیمت دلار از مرز مقاومتی 33 هزار و 200 تومانی/ قیمت روز 10 آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز