قیمت طلا روز 15 شهریور 1401/ نرخ سکه همچنان بالای مرز حساس قیمتی قرار دارد

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 4 هزار و 400 تومان زیاد شده و به مرز 1 میلیون و 277 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 0.2 درصد بیشتر شده و در محدوده 13 میلیون و 935 هزار تومان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره امروز نرخ اونس برگشت خورد و با افزایش 1.8 درصدی نسبت به دیروز در محدوده هزار و 713 دلاری قرار گرفت. هم اکنون سرمایه گذاران به جلسه آینده فدرال رزرو توجه ویژه‌ای دارند. خیلی از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که فدرال رزرو در جلسه ماه سپتامبر نرخ بهره را به میزان 75 واحد افزایش خواهد داد. از لحاظ فنی قیمت طلا برای صعود باید از مقاومت هزار و 724 دلاری عبور کند. بعد از آن مرز هزار و 730 دلاری و سپس سد مقاومتی هزار و 753 دلاری را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

افزایش جرات معامله گران با رشد قیمت سکه

افزایش قیمت دلار و اونس باعث شده تا معامله گران سکه جرات بیشتری پیدا کنند و در بازار حضور پررنگ‌تری داشته باشند. هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 0.1 درصد بیشتر شده و در محدوده 8 میلیون و 30 هزار تومانی قرار دارد. قیمت ربع سکه در مقایسه با دیروز 0.2 درصد رشد داشته و به مرز 5 میلیون و 30 هزار تومانی رسیده است. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز 0.2 کم شده و در کانال 2 میلیون و 955 هزار تومانی قرار دارد.

سکه بازان طی چند روز اخیر تلاش کردند تا مرز 13 میلیون و 800 هزار تومانی را حفظ و مسیر را برای رشد بیشتر قیمت این فلزگرانبها هموار کنند. برخی معتقدند سکه در صورت حفظ این مرز قیمتی به زودی کانال 14 میلیون تومانی را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز