جدال تماشایی تویوتا لندکروزر و لندروور دیفندر (ویدیو)

لندکروزر و لندروور دیفندر، دو خودرو آفرودی محبوب هستند که از گذشته هواداران زیادی دارند و با قابلیت های بالای خودشان توانسته اند توجه بیراهه نوردها را در سرتاسر دنیا به خودشان جلب کنند. این خودروهای قوی برای رویارویی با هر چالشی آمادگی دارند و می توانند بی وقفه از روی دشوارترین مسیرها به حرکت خود ادامه بدهند. به جرأت می توان گفت هیچ خودرو دیگری نمی تواند بهتر از این دو ظاهر بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رقابت تنگاتنگ این دو شاسی بلند صاحب نام را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، لندروور دیفندر سال ها به عنوان پاسخ انگلستان به جیپ آمریکایی تولید می شد ولی نسل های جدید آن تبدیل به خودرهای لوکسی شده اند که علاوه بر قابلیت های آفرودی، بسیار راحت هستند و از مهندسی بالایی بهره می برند. این شاسی بلند همه کاره در مدل های دو در و چهار در به بازار عرضه می شود و از کابینی راحت به همراه تجهیزاتی مدرن بهره می برد.

راز آسمان پایتخت

در مدل 20233 لندروور دیفندر، موتور استاندارد یک موتور چهار سیلندر توربوشارژری است ولی موتور قوی تر 6 و 8 سیلندر نیز به صورت سفارشی قابل خریداری هستند. این خودرو چهار چرخ محرک است و از قفل دیفرانسیل، سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع و یک حالت رانندگی مخصوص عبور از آب های عمیق بهره می برد. نسل جدید لندروور دیفندر بر روی جاده نیز کیفیت سواری بسیار خوبی دارد و از این لحاظ با خودروهایی مانند جیپ رانگلر و لکسوس جی ایکس به رقابت می پردازد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتالندروور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز