قیمت بیت کوین روز 29 تیرماه 1401/ بازگشت دوباره پادشاه رمزارزها به میدان!

ژیوار

بیت کوین بالاخره توانست از وضعیت نامساعد چند ماه اخیر عبور کند و به بالاترین قیمت سی روز اخیر برسد. هم اکنون قیمت بیت کوین با رشد 198 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 23 هزار و 728 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوبن روز گذشته به مرز 28 هزار دلاری رسید، علت این رشد قیمتی به بهبود احساسات سرمایه گذاران نسبت به آینده بازمی‌گردد. کوین دسک گزارش داده است که هولدرهای بیت کوین از عرضه این رمزارز خسته شده‌اند. این مسئله می‌تواند نشانه جدی درباره پایان روند نزولی بیت کوین محسوب شود. در حال حاضر نرخ بیت کوین رو به جلو حرکت می‌کند و طبق معمول هولدرهای بلندمدت از رشد قیمتی این رمزارز منتفع می‌شوند. معمولا سرمایه گذاران خرد و کوتاه مدت در جریان این نزول قیمتی و فروش‌های سنگین از دور معاملات کنار می‌روند. سپس اشباع هولدرهای واقعی یا گروهی از سرمایه گذاران که به افزایش قیمت در بلندمدت امیدوار هستند، پیش می‌آید. هر چه تعداد هولدرهای بلندمدت بیشتر باشد، نرخ بیت کوین باثبات‌تر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آمارهای حال حاضر درباره ثبات قیمت بیت کوین، فروش آن و اشباع بازار با داده‌های مربوط به پایان روند نزولی این رمزارز در سال‌های 2012 و 2015 و 2018 همخوانی دارد. به همین دلیل گلسنود در گزارش خود به صراحت اعلام کرده که به پایان روند نزولی بیت کوین رسیده‌ایم.

دریان سفر امید

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با رشد 3.7 درصدی نسبت به روز قبل به 1.1 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز قبل 132 میلیارد دلار بوده که بیشترین میزان آن به بیت کوین تعلق داشت. سهم بیت کوین از بازار رمزارزها در حال حاضر به 40.5 می‌رسد.

چه افرادی امکان خرید و فروش رمزارزها را دارند؟

شرایط کنونی بازار رمزارزها احتمالا خیلی از کاربران و علاقمندان ایرانی را به حضور در این بخش و سرمایه گذاری روی انواع ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند. قاعدتا با توجه به محدودیت‌هایی که برای ایران در عرصه جهانی وجود دارد، خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها کار راحتی نیست. اما درگاه اوکی اکسچنج تا حد زیادی مشکلات خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را مرتفع کرده و افراد امکان مبادله هر نوع رمزارزی را دارند. با این حال افرادی امکان مبادله رمزارزها در درگاه اوکی اکسچنج را دارند که بیشتر از 18 سال و کمتر از 60 سال سن داشته باشند. در غیر این صورت مجاز به ثبت نام در این درگاه و مبادله انواع رمزارزها نیستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز