دریافت خسارت ناشی از کشیدن میخ روی ماشین با بیمه بدنه معلم

ژیوار

پرداخت خسارت با بیمه بدنه شرکت‌های مختلف ناشی از مشکلات معمولی است که به وجود می‌آید. اما بیمه گذاران با بیمه بدنه معلم حتی از کشیدن شدن میخ و دیگر اجسام روی ماشین هم می‌توانند خسارت دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بیمیتو، بیمه بدنه معلم با پوشش کامل اتومبیل حتی آن را در مقابل خسارت ناشی از کشیده شدن میخ و دیگر اجسام خارجی بیمه می‌کند. بیمه بدنه معلم دارای پوشش اصلی و تکمیلی است که پوشش‌های اصلی در همه بیمه‌های بدنه یکسان است، اما پوشش تکمیلی از نظر تعداد و سقف تعهدات بین شرکت‌های مختلف تفاوت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

پوشش اصلی بیمه بدنه معلم شامل تصادف و برخورد خودرو با اجسام دیگر، آتش سوزی، انفجار با برخورد آذرخش با اتومبیل، سرقت کلی، واژگونی و سقوط، خسارات وارد شده به باتری و لاستیک‌ها و هزینه‌های نجات و انتقال است. پوشش‌های ناشی از سیل، زلزله و بلایای طبیعی، پاشیده شدن اسید و مواد شیمیایی روی بدنه خودرو، رنگ و مواد و شیمیایی، شکست شیشه، سرقت، هزینه توقف، ایاب و ذهاب، نوسانات قیمت و خسارت‌های ایجاد شده در اثر کشیده شدن میخ و سایر اشیا روی ماشین در دامنه پوشش‌های تکمیلی یا اضافی بیمه بدنه معلم قرار دارند.

هدف بیمه معلم چیست؟

بیمه معلم فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرد. این مجموعه در زمینه انواع رشته‌های بیمه‌ای اعم از بدنه، آتش سوزی و … مجوز فعالیت دارد. این مجموعه در نظر دارد تا با نیروی انسانی مناسب تا سال 1404 به عنوان یکی از پنج شرکت برتر صنعت بیمه کشور از نظر مدیریت ریسک، پوشش منصفانه خسارت و آرامش و امنیت خاطر برای مشتریان و سودآوری مناسب برای سهامداران معرفی شود. این شرکت تاکنون توانسته جایزه ملی مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه معلم
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز