تخفیف 70 درصدی بیمه شخص ثالث کارآفرین به چه افرادی تعلق می گیرد؟

شرکت‌های بیمه از جمله کارآفرین برای راننده‌ای که کمتر دچار خسارت شود و اصطلاحا کم ریسک باشد، تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث را در نظر می‌گیرد. بیشترین میزان تخفیف این شرکت بیمه برای 14 سال رانندگی کم ریسک است که 70 درصد اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرط تخفیف 70 درصدی بیمه شخص ثالث برای همه افراد وجود دارد. اما اگر بیمه گزار تصادف کند، کد تخفیف‌های بیمه نامه وی از بین نمی‌رود، فقط درصد تخفیف به صورت پلکانی کم می‌شود. تخفیف قابل توجه دیگر در بیمه شخص ثالث برای خودروی صفر کیلومتر است. دارندگان خودروهای صفر کیلومتر حداکثر تا سه ماه بعد از ترخیص خورو فرصت دارند تا با خرید بیمه شخص ثالث از تخفیف 5 درصدی برخوردار شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افرادی که بیمه شخص ثالث کارآفرین را دارند بعد از وقوع هر تصادف و حداکثر تا 5 روز کاری می‌توانند به یکی از شعب پرداخت خسارت بیمه کارآفرین مراجعه کرده و در خصوص نحوه وقوع حادثه گزارش دهند. دو روند کلی برای دریافت خسارت وجود دارد که یکی از آن خسارت بیمه شخص ثالث بدون کروکی و دیگری دریافت خسارت با کروکی است. بسته به نوع تصادف و وقوع حادثه یکی از این دو روش برای تعیین خسارت انتخاب خواهند شد.

آریاک سفر

مختصری درباره بیمه کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین سال 1382 به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در انواع بیمه‌های زندگی و غیرزندگی به فعالیت مستقیم بیمه گری می‌پردازد. این شرکت بیمه در بازار بورس هم حضور دارد و بیشتر از 63 درصد سهام آن متعلق به اشخاص حقیقی است. تنها 27 درصد سهم این شرکت را سهامداران حقوقی در اختیار دارند.

این مجموعه تاکنون جایزه بهترین محصول 2014، تندیس ستاره بین المللی برای رهبری در کیفیت فرانسه – پاریس 2013  و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه کارآفرین
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز