بیمه نامه های درمان خانواده، حوادث و آتش سوزی را از کدام شرکت بخریم؟

تمامی شرکت‌های بیمه انواع بیمه نامه‌ها را ارائه می‌دهند، اما بیمه ما شرایط متفاوتی را برای برخی طرح‌ها دارد. بیمه ما به منظور ارتقا پوشش‌های درمان تکمیلی و ارائه خدمات مناسب برای حفظ مشتریان خود، طرح تجمیعی درمان خانواده، حوادث و آتش سوزی را با شرایط خاصی ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این طرح بر اساس بیمه درمان خانواده طراحی شده و افرادی که خواهان استفاده از طرح ویژه بیمه ماه هستند، همزمان برای آن‌ها بیمه‌های آتش سوزی و حوادث نیز صادر می‌شود. تعهد و پوشش‌های درمانی تکمیلی خانواده براساس طرح‌های انتخابی و خریداری شده از طرف بیمه شونده متفاوت خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افرادی که خواهان استفاده از طرح ویژه بیمه ما هستند باید فرم پیشنهاد درمان خانواده را تکمیل کنند. تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی، شماره شبا بیمه گذار اصلی جهت پرداخت خسارت و برخی مدارک پزشکی خاص درباره بیماران برای دریافت این بیمه نامه ضروری است.

آریاک سفر

اگر بیمه شونده بعد از واریز وجه و صدور بیمه نامه خواهان ابطال قرارداد شود، این امر امکان پذیر نخواهد بود و حق بیمه عودت داده نمی‌شود. انواع پوشش‌های این بیمه نامه به برنزی، نقره‌ای، طلایی و ویژه تقسیم می‌شود که نوع ویژه نسبت به بقیه طرح‌ها کامل‌تر است. به عنوان مثال جبران کلیه هزینه‌های درمانی و بیمارستانی و همچنین جراحی در طرح ویژه به 300 میلیون تومان می‌رسد.

مختصری از بیمه ما

بیمه ما سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه انواع بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی مجوز دریافت کرده است. تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه، ارائه مشاوره در امر بیمه‌گری، همکاری با کارگزاران بیمه و … از برنامه‌های شرکت بیمه ما محسوب می‌شود.

این شرکت تاکنون جایزه ملی مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی ایران، مسئولیت اجتماعی مدیریت و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز