تخفیف تمدید قرارداد بیمه بدنه ایران چگونه محاسبه می شود؟

لست سکند

هر گاه اتومبیل شخص بیمه شده تا پایان قرارداد بیمه نامه هیچ گونه اعلام خسارتی نداشته باشد، براساس مصوبه شورای عالی تخفیف خواهد گرفت. تخفیف بیمه بدنه ایران براساس این مصوبه بین 25 تا 60 درصد خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورت عدم اعلام خسارت در سال اول، تخفیف بیمه بدنه 25 درصد حق بیمه در زمان تجدید قرارداد خواهد بود. برای سال دوم این تخفیف 35 درصد، سال سوم 45 درصد و سال چهارم و بعد از آن 60 درصد است. البته بیمه ایران به صورت جداگانه و در قالب‌های دیگری برای بیمه بدنه تخفیفاتی دارد. در صورتی که تعداد اتومبیل زیادی برای بیمه بدنه به این شرکت معرفی شوند، شامل این تخفیف خواهند شد. ماشین‌های صفر کیلومتر هم در صورتی که از بیمه بدنه ایران استفاده کنند، مشمول تخفیف می‌شوند. بیمه ایران برای اعضای هیئت علمی و کارکنان شرکت‌ها نیز تخفیفاتی را در بیمه بدنه در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که مجموع تخفیفات اعطایی به حق بیمه هر فقره بیمه بدنه ایران از 60 درصد مصوبه شورای عالی بیشتر نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرکت بیمه ایران در چه زمینه‌هایی فعالیت دارد؟

بیمه ایران از سال 1314 مشغول به فعالیت است و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت از همان ابتدا انواع بیمه نامه‌ها را در رشته‌های مختلف صادر می‌کرد. در حال حاضر بیمه ایران در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت دارد و انواع بیمه‌های تجاری و خانواده را ارائه می‌دهد. نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال 1400 معادل 109 درصد اعلام شد.

بیمه آتش سوزی شرکت پالایش نفت تهران مربوط به بیمه ایران بود. این شرکت بعد از آتش سوزی، 90 میلیارد تومان خسارت برای این شرکت پرداخت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز