امکان خرید بیمه تکمیلی با فرانشیز کمتر از 10 درصد

لست سکند

بیمه آرمان یکی از شرکت‌های بیمه است که بیمه تکمیلی را فرانشیز کمتر از 10 تا 30 درصد ارائه می‌دهد. افرادی که خواهان فرانشیز کمتری هستند باید حق بیمه بیشتری بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرانشیز یا دوره انتظار جزو مواردی است که میزان آن براساس توافق صورت گرفته، مبلغ حق بیمه، تعداد نفرات و طرح انتخابی تعیین می‌شود. افرادی که بیمه تکمیلی خود را از بیمه آرمان تهیه کرده‌اند با افزایش پرداخت حق بیمه، امکان کاهش دوره انتظار را خواهند داشت. لازم به ذکر است که دوره انتظار در بیمه آرمان صفر نمی‌شود. در واقع این فاصله زمانی باید وجود داشته باشد، فقط با روش‌هایی امکان کاهش این فرانشیز موجود است. دوره انتظار معمولا به پوشش زایمان، جراحی و بستری تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیمه درمان تکمیلی آرمان به سه صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی صادر می‌شود. به صورت کلی بیمه تکمیلی آرمان مواردی مثل هزینه جراحی و بستری بیمارستان‌، اعمال جراحی قلب، مغز و اعصاب، زایمان طبیعی و سزارین، رفع عیوب انکساری چشم، هزینه‌های پاراکلینیکی، جراحی‌های مجاز سرپایی و پوشش‌های اضافی دیگر مثل دندانپزشکی، عینک، سمعک، ویزیت و دارو را شامل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیمه آرمان چه دستاوردهایی به دست آورده است؟

شرکت بیمه آرمان، سهامی عام، سال 1390 پروانه فعالیت بیمه گری خود را در انواع رشته‌ها از بیمه مرکزی دریافت کرد. بیمه آرمان براساس اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال 1398، پس از محاسبه توانگری مالی در سطح یک قرار گرفت.

این شرکت تا به حال تندیس‌های همایش ملی آموزش و ترویج سلامت اداری، برنز رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 1397، گواهینامه‌های  رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 1395 و 1396، تندیس مدیر شایسته 1396، نشان عالی مدیریت، تندیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای ایران و … را دریافت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه آرمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز