بی ام و X7 مدل 2023 ؛ شاسی بلندی لوکس و غول پیکر (ویدیو)

ژیوار

وقتی صحبت از یک گشت و گذار خانوادگی به میان می آید، هیچ خودرویی مانند بی ام و X7 برای این کار مناسب نیست. در واقع، X7 لوکس ترین شاسی بلند این برند آلمانی است که سه ردیف صندلی دارد و بی ام و مدعی است از کیفیت سواری بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند بی ام و X7 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی بدنه و داشبورد بی ام و X7 مدل 2023 قدری تغییر کرده و در داخل کابین یک نمایشگر بسیار بزرگ دیده می شود که از جدیدترین سیستم تفریحات و سرگرمی بی ام و بهره می برد. موتورهای این بزرگ ترین شاسی بلند بی ام و نیز متنوع هستند و خریداران بسته به نیاز خودشان می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

تیپ xDrive40i به یک پیشرانه شش سیلندر توربو مجهز است که 375 اسب بخار نیرو و 540 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. تیپ های M50i و  M60i به پیشرانه 8 سیلندر مجهز هستند. این پیشرانه 4.4 لیتری دو توربوشارژی در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولت قرار می گیرد و بسیار کم مصرف اعلام شده است. وقتی تیپ Alpina XB7 از راه برسد از موتور قوی تری بهره خواهد برد که 630 اسب بخار نیرو خواهد داشت.

دریان سفر امید

قیمت تیپ xDrive40i حدود 78845 دلار، تیپ M60i  در حدود 104095 دلار و قیمت تیپ Alpina XB7 در حدود 145000 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن حدس می زنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بی ام و
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز