زمان پذیره‌نویسی عمومی موسسه اعتباری ملل از ۲۲شهریور تا ۵ مهر

مؤسسه اعتباری ملل (عسکریه سابق) یکی از بزرگترین مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی در ایران است که مجوز فعالیت از بانک مرکزی را داراست. در تیر ماه ۱۳۹۵، نام این مؤسسه از «مؤسسه اعتباری عسکریه» به مؤسسه اعتباری ملل تغییر یافت.

به گزارش کاماپرس، موسسه اعتباری ملل مهلت پذیره‌نویسی عمومی برای افزایش سرمایه این موسسه را از ۲۲شهریور جاری تا ۵ مهر اعلام کرده است. در اطلاعیه این موسسه که در سایت کدال آمده، اعلام شده است که با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۳۱ اردیبهشت سال‌جاری و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۱خرداد و با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰۶ میلیارد تومان به‌مبلغ یک هزار میلیارد تومان، تعداد ۳میلیارد و ۶۱۸میلیون و ۷۴۳هزار و ۲۳۵سهم حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی است.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: حال با توجه به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، به این وسیله تعداد ۳۲۱میلیون و ۲۵۶هزار و ۷۶۵ سهم یک هزار ریالی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. موضوع افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت کفایت سرمایه اعلام شده است. با توجه به ثبت شرکت اعتباری ملل نزد سازمان بورس، تمام پذیره‌نویسی سهام این شرکت از طریق شبکه کارگزاری انجام خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در مهلت تعیین شده برای پذیره‌نویسی با مراجعه به شرکت‌های کارگزاری عضو فرابورس ایران نسبت به ارائه تقاضای سفارش خرید اقدام کنند. ضمنا خریداران این حق تقدم باید علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم مبلغ اسمی هر سهم را نیز به کارگزار مربوطه پرداخت کنند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری ملل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز