سیستم های فینتو چه خدماتی ارایه می دهند؟

حقوق و دستمزد
لست سکند

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارها به دلیل فاصله گذاری اجتماعی باید از خانه و از طریق اینترنت انجام می شد. همانطور که می دانید مهم ترین بخش های هر سازمان که قلب تپنده آن محسوب می شود بخش مالی است و به دلیل آنکه سیستم های مالی عموما به سخت افزار محدود شده اند باید در محل کار حضور پیدا می کردند. اما سازمان ها می توانند از جدیدترین فن آوریی های موجود مانند رایانش ابری استفاده کنند که علاوه بر حل مشکلات مذکور هزینه کمتری پرداخت کنند.

به گزارش کاماپرس، رایانش ابری مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به‌کارگیری شبکه ارائه می‌کند. «رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده‌است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. از دیگر مزیت های استفاده از سیستم های رایانش های ابری میتوان به کم شدن احتمال از دست رفتن اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار اشاره کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل یک نوسان برق ساده و یا صدمه دیدن سخت افزار تمامی اطلاعات شما ازبین برود. باید گفت در سیستم های ابری این مشکلات تقریبا به صفر می رسد. مزیت دیگر سیستم ابری این است که کاربران هزینه اضافی برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات نمیپردازند و هزینه ای بابت خرید تجهیزات نیز نخواهند پرداخت.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو چیست؟

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان ، هزینه های کمتری را در مقایسه با سیستم های قدیمی دارد. فینتو این امکان را برای کاربران فراهم می کند که از هر مکان و در هر زمانی و با هر دستگاهی به فینتو دسترسی داشته باشند. از دیگر مزایای این سیستم می توان به انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته اشاره کرد.

نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو چیست؟

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایسنا، اصطلاح تنخواه گردان در شرکت های مختلف به افرادی اطلاق می گردد که معمولا مدیر شرکت برای کنترل هزینه هایی جزئی، وجه نقد و هزینه ای را در اختیار فردی مطمئن قرار می دهد تا وی هزینه هایی که در پیشبرد کارهای مربوط به شرکت است را به وسیله وجه نقد اعمال نماید. به این افراد تنخواه دار و به انجام کلی این فرآیند تنخواه یا تنخواه گردان اطلاق می گردد.

سامانه حضوروغیاب آنلاین فینتو با امکانات پیشرفته

جدیدترین محصول شرکت فینتو نرم افزار حضور و غیاب آنلاین است که ویژگی منحصر به فرد این سامانه، بی نیاز بودن از هرگونه دستگاه و سخت افزار است. فینتو برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن ها کرده و با بهره گیری از بستر های مناسب و بکارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ میکند. همچنین تعرفه های پایین و منعطف دغدغه های مالی کسب و کار ها برای تهیه نرم افزار های حسابداری را مرتفع میکند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فینتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز