سریع ترین قالب چند منظوره وردپرس کدام است؟

وردپرس

قالب آسترا از سازگار ترین قالب‌های وردپرس با المنتور و جز سریع‌ترین قالب‌های وردپرس است. این قالب، بطور کامل ترجمه، راستچین و بومی شده است و برای سایت‌های ایرانی، براحتی قابل استفاده است.

به گزارش کاماپرس، گزارش‌های مختلف قالب Astra خیلی راحت با سفارشی ساز وردپرس، قابل تغییر و شخصی سازی است. همچنین صفحات مختلف این قالب فروشگاهی رایگان وردپرس ، با المنتور یعنی بهترین صفحه ساز وردپرس قابل تغییر است. قالب چند منظوره انعطاف پذیری بسیار بالایی را در طراحی هر نوع سایت دلخواهی به شما می‌دهد. با امکانات گسترده و کلیدی که ایجاد انواع سایت‌های فروشگاهی، چندمنظوره، شرکتی، آموزشی، خبری، فروش فایل و… را فراهم می‌کنند. اگه موافق باشید، در این مقاله با یکی از شگفت‌انگیزترین قالب‌های وردپرسی دنیا آشنا بشیم که تقریباً تمام رکوردهای یک قالب ارزشمند رو در سطح جهانی شکسته است.
آشنایی با قالب آسترا 
آسترا (Astra) تنها پوسته‌ای است که پس از 2 سال رونمایی، با بیش از 1 میلیون نصب‌فعال، رکورد دار محبوب ترین قالب وردپرسی در طول تاریخ شد. به گفته سوجی پاوار، بنیانگذار brainstorm force (شرکت سازنده آسترا)، “روزانه بیش از 1500 نفر به کاربران آسترا اضافه می‌شوند”. این آمار به‌سادگی در مخزن وردپرس قابل مشاهده و بررسی است. چنین اتفاقی در دنیای وردپرس یک معجزه حیرت‌انگیز است. قالب‌هایی که اکوسیستم گسترده و طرفداران زیادی دارند، احتمال وجود مشکل یا باگ در آن‌ها به شدت کم است و قابل اعتمادتر هستند.
سرعت زیاد آسترا
آسترا دارای امکانات بسیار شگفت انگیزی برای سفارشی‌سازی سایت می‌باشد. از بین قالب‌های حرفه‌ای دنیا، Astra سبک ترین و سریع ترین قالبی هست که تاکنون متولد شده است. تنها قالبی که در یک وردپرس خام، رکورد لود کمتر از 500 میلی ثانیه را تاکنون شکسته است. این رکورد در تست هاستینگ‌های ابری ایتالیا حتی به 80 میلی‌ثانیه هم رسیده است.
سازگاری با صفحه‌سازهای معروف
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آسترا که این تم را به‌شدت منحصر به فرد می‌کند، سازگاری با صفحه‌سازهای محبوب دنیاست. Astra به خوبی با المنتور، ویژوال کامپوزر، دیوی بیلدر، بیوربیلدر، بریزی، گوتنبرگ، کینگ کامپوزر و… ادغام می‌شود. هماهنگی با صفحه‌سازهای مختلف، یکی از بزرگ‌ترین دلایل محبوبیت آستراست. تقریباً هیچ قالب وردپرسی مدرن دیگری در دنیا چنین وسعتی از سازگاری و آزادی را در طراحی به کاربران نمی‌دهد.
سازگاری با افزونه‌های آموزشی پیشرفته
آسترا یک قالب چندمنظوره خارق‌العاده است و بطور هوشمندانه‌ای با افزونه‌های مطرح آموزشی مانند LearnDash و LifterLMS و LearnPress و… هماهنگ می‌شود. بنابراین طراحی آکادمی‌ها و دانشگاه‌های آنلاین باشکوه، به لطف آسترا دیگر یک رویای محال نخواهد بود.
نصب سایت‌های آماده آسترا با 1 کلیک
آسترا دارای بیش از 400 سایت آمادۀ طراحی شده با 4 صفحه‌ساز محبوب دنیا است. دموهای آماده با موضوعات مختلفی نظیر فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، دانلود فایل، مجله خبری، وبلاگی، نمونه‌کار و… طراحی شده‌اند. فاصلۀ شما با مالکیت و امپراطوری یک کسب و کار آنلاین باشکوه به لطف سایت‌های آمادۀ آسترا فقط 10 دقیقه است. رویای چه کسب و کار آنلاینی را در سر می‌پرورانید؟ وقت آن رسیده است…
نسخه اورجینال آسترا پرو
آسترا پرو در سایت wpastra.com با قیمت سالانه 59 دلار (مادم‌العمر 249 دلار) به فروش می‌رسد. شرکت آسترا یک پکیج Agency Bundle هم با قیمت سالانه 249 دلار (مادم‌العمر 699 دلار) که شامل تمام محصولات این شرکت می‌باشد، ارائه می‌دهند. اما مسلماً این پکیج چپ‌چین و انگلیسی است. معتبرترین مرجع برای خرید نسخه اوجینال و لایسنس اصلی آسترا پرو فارسی سایت ژاکت است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : ژاکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز