۵ هتل سنتی اصفهان برای اقامت نوروزی

۵ هتل سنتی اصفهان برای اقامت نوروزی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن به نوروز بسیاری از مسافران به دنبال مقاصد مختلف می‌گردند تا تعطیلات خود را به بهترین نحو ممکن سپری کنند. اصفهان یکی از محبوب‌ترین مقاصدی است که مسافران نوروزی به آن سفر می‌کنند. این شهر زیبا به خاطر معماری خیره کننده، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش شهرت بسیاری  کسب کرده و گزینه‌های اقامتی فراوانی از جمله هتل‌های سنتی که مظهر جذابیت و مهمان‌نوازی شهر هستند، را ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ هتل سنتی اصفهان برای اقامت نوروزی را معرفی می‌کند.

1-هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان مظهر مهمان‌نوازی ایرانی است و ترکیبی از امکانات مدرن و جذابیت خاص را ارائه می‌دهند. با قدم‌گذاشتن در لابی این مجموعه مهمانان با دکوری مجلل که نشان‌دهنده میراث‌ و فرهنگی غنی شهر است، روبرو می‌شوند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه دردسترس‌بودن صندوق امانات است که به مهمانان آرامش خاطر را برای نگهداری اشیا باارزش خود در طول اقامت ارایه می‌دهد. علاوه بر این، وجود یک کتابخانه کامل و جامع به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا خود را در گنجینه‌های ادبی ایران غرق کنند و نگاهی اجمالی به گذشته تاریخی و میراث‌فرهنگی آن داشته باشند.

مهمانان همچنین می‌توانند از گزینه‌های حمل‌ونقل راحت با خدمات تاکسی در محل استفاده کنند و دسترسی آسانی را به نقاط دیدنی و جاذبه‌های مشهور شهر تجربه کنند. هتل سنتی اصفهان با امکاناتی مانند خدمات ترانسفر، اعلام حریق، امکانات پارکینگ، خدمات بیدارباش، خدمات خشک‌شویی و دسترسی به اینترنت در لابی، مظهر راحتی، آسایش و مهمان‌نوازی گرم است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای مسافران شهر زیبای اصفهان تبدیل می‌کند. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.

1-هتل سنتی اصفهان

راز آسمان پایتخت

2-هتل عتیق اصفهان

هتل عتیق که در قلب اصفهان قرار دارد، ترکیبی هماهنگ از امکانات رفاهی مدرن و ظرافت سنتی را ارائه می‌دهد. به‌محض ورود به لابی، در محیطی دلپذیر از مهمانان پذیرایی می‌شود که یک اقامت به‌یادماندنی را رقم می‌زند. وجود آسانسور دسترسی آسان به طبقات مختلف هتل را تضمین می‌کند و راحتی را برای مهمانانی فراهم می‌کند. ارائه صندوق امانات، امنیت وسایل مهمان در طول بازدید را تضمین می‌کند.

هتل عتیق با امکاناتی مانند خدمات ترانسفر، بیدارباش، اعلام حریق، امکانات پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، تهویه‌مطبوع، کتابخانه مجهز، خدمات تاکسی، اتاق خدمات اختصاصی، دسترسی به اینترنت در لابی و روم سرویس تلاش می‌کند تا از انتظارات مسافران فراتر رفته و تجربه‌ای راحت و غنی را در طول اقامت آنها تضمین کند. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل ۷۹۵ هزار تومان است.

2-هتل عتیق اصفهان

3-هتل سنتی قصر منشی اصفهان

اقامتگاه سنتی قصر منشی که در شهر تاریخی اصفهان واقع شده است، جذابیتی جاودانه و مهمان‌نوازی اصیل ایرانی را به مهمانان ارایه می‌کند. با داشتن طیف وسیعی از امکانات مدرن در میان معماری سنتی، مهمانان در محیطی آرام که نشان‌دهنده میراث‌فرهنگی غنی منطقه است، پذیرایی می‌شوند. وجود دسترسی به اینترنت در لابی اتصال را برای مهمانان تضمین می‌کند و درعین‌حال به آنها اجازه می‌دهد در آرامش محیط اطراف خود غوطه‌ور شوند.

برای امنیت بیشتر، صندوق‌ امانات در دسترس است که آرامش خاطر را در طول اقامت برای مهمانان فراهم می‌کند. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل  ۲ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان است.

3-اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان

4-هتل سنتی عمارت گل آرا اصفهان

عمارت گل‌آرا اصفهان، ترکیبی از ظرافت سنتی و راحتی مدرن را ارائه می‌دهد. دسترسی به اینترنت در لابی برای میهمانان این هتل در دسترس است. امکانات پارکینگ کافی نیازهای مسافرانی را که با ماشین وارد می‌شوند، برآورده می‌کند. فضاهای سبز اطراف این عمارت خلوتی آرام از شهر شلوغ ارائه می‌دهد و به مهمانان اجازه می‌دهد در میان آرامش طبیعت استراحت کنند. صندوق امانات در لابی امنیت بالایی را برای اشیا قیمتی مسافران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

امکانات اضافی مانند کتابخانه و خشک‌شویی، تجربه کلی مهمانان را بهبود می‌بخشد. از طرفی هم مجموعه‌ای از خدمات از جمله سرویس اتاق، دسترسی به یخچال، سشوار و غیره در دسترس مهمانان است که تجربه مسافرت آن‌ها را بهتر و باکیفیت‌تر می‌کند. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل ۱ میلیون و  پانصد هزار تومان است.

4-هتل سنتی عمارت گل آرا اصفهان

5-هتل سنتی یاس اصفهان

اقامتگاه سنتی یاس که در قلب اصفهان واقع شده است، ترکیبی جذاب از میراث و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد. مهمانان در یک لابی‌گرم و دلپذیر مزین به نقوش سنتی ایرانی پذیرفته می‌شوند و زمینه را برای یک تجربه فرهنگی اصیل فراهم می‌کنند. دسترسی به اینترنت در لابی برای مهمانان در دسترس است. اقامتگاه سنتی یاس دارای یک رستوران است که میهمانان می‌توانند غذاهای اصیل ایرانی را در محیطی دلپذیر میل کنند. برای کسانی که به دنبال تجربه غذاخوری در فضای باز هستند، یک رستوران در فضای باز محیطی عالی برای لذت‌بردن از وعده‌های غذایی در میان محیطی آرام فراهم می‌کند.

علاوه بر این، یک کافی‌شاپ دنج، استراحتگاهی آرامش‌بخش را برای استراحت و نوشیدن انواع نوشیدنی‌های معطر در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اقامتگاه سنتی یاس با مجموعه‌ای از خدمات از جمله سرویس اتاق، امکانات خشک‌شویی و دسترسی به امکاناتی مانند یخچال، مایکروویو و سشوار، اقامتی لذت‌بخش و راحت را برای مهمانانی که به گشت‌وگذار در شهر زیبا اصفهان می‌پردازند، نوید می‌دهد. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل ۲ میلیون تومان است.

5-هتل سنتی یاس اصفهان

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز