۵ شامپو بدن پرفروش مناسب پوست خشک

ژیوار

شست‌وشوی بدن با صابون در حمام بسیار رایج است؛ اما صابون‌ها PH  پوست بدن را به سمت قلیایی شدن می‌برند و این‌گونه باعث خشکی پوست می‌شوند. از سوی دیگر مواد شوینده‌ صابونی چربی مفید را پوست را از بین می‌برند و علاوه‌بر‌این تحریک پوست بدن و ایجاد اگزما و پسوریازیس از عوارض استفاده آن‌ها است. این به این معنی است که انواع پوست و علی‌الخصوص پوست‌های خشک باید مصرف صابون را کنار بگذارند و به فکر شوینده‌ای غیرصابونی برای پاکیزگی پوست خود باشند. شامپو بدن مناسب پوست خشک جایگزینی مناسب برای صابون است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ شامپو بدن پرفروش مناسب پوست خشک می‌پردازد

۱- شامپو بدن کرمی نارگیل شون

شامپو بدن کرمی شون را می‌توان با رایحه‌های مختلف در بازار یافت. قیمت ۳۰۰ میلی‌لیتر از این محصول با رایحه نارگیل، در زمان نوشته شدن گزارش حدوداً ۹۰ هزار تومان است. این شامپو فاقد سولفات نیست اما در فرمولاسیون آن نام سدیم لورت سولفات به چشم می‌خورد که نسبت به سدیم لوریل سولفات کم‌ضررتر است. راه‌حل سازندگان این شامپو برای رفع خشکی پوست، روغن سویا و پروتئین شیر است. علاوه بر این فرمول این شامپو، گلیسرین را نیز در خود دارد که ترکیبی آشنا برای حفظ رطوبت پوست به شمار می‌آید. شامپو بدن کرمی شون عاری از پارابن است و انواع پوست‌ها از جمله پوست حساس نیز امکان استفاده از آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

۲- شامپو بدن کرمی ایروکس

شامپو بدن کرمی آیروکس، در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر با مبلغ حدوداً ۷۰ هزار تومان قابل تهیه است. رضایت بالای مصرف‌کنندگان این شامپو نشان می‌دهد که علی‌رغم وجود سدیم لوریل سولفات در آن، این ماده برای افراد دارای پوست خشک و حساس مشکلی ایجاد نکرده‌است. وجود عصاره برگ زیتون و گلیسیرین در این شامپو بدن به حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کند و عصاره آلوئه‌ورای موجود در آن خاصیت ضدالتهابی دارد. این محصول برای استفاده پوست‌های خشک و حساس فرموله شده‌است.

۳- شامپو بدن پوست خیلی خشک فولیکا

این شامپو بدن با حجمی ۲۰۰ میلی‌لیتری به قیمت حدوداً ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از گلیسرین، سدیم لاکتات و اوره ۵ درصد برای رفع خشکی پوست و از عصاره کالاندولا و ژل آلوئه‌ورا برای تسکین التهاب آن استفاده می‌کند. هرچند که این شامپو بدن دارای سولفات است اما مصرف‌کنندگان از عملکرد آن رضایت داشته‌اند.

۴- شامپو بدن مناسب پوست خشک استم‌سل

شامپو بدن ۳۰۰ میلی‌لیتری استم سل برای پوست خشک حدوداً ۱۳۰ هزار تومان قیمت دارد. نکته مهم در مورد این محصول فقدان سولفات و پارابن در آن است. روغن کالاندولا، شی باتر و عصاره آلوئه‌ورا از دیگر ترکیبات این شامپو هستند.

۵- شامپو بدن تروپیکال دیپ سنس

این شامپو که برای استفاده پوست‌های خشک و معمولی فرموله شده با حجم ۴۰۰ میلی‌لیتری حدوداً ۹۰ هزار تومان قیمت دارد. هیالوررونیک اسید، روغن آملا و دانه کتان از ترکیبات به‌کاررفته در این محصول هستند. شامپو بدن تروپیکال دیپ‌سنس فاقد ترکیبات صابونی است.

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاهیلادرم
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان