بهترین شامپو ضدشوره مردانه برای موهای چرب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

التهاب و چربی پوست سر، قارچ‌های شوره‌زا و یا حساسیت به مواد شوینده از دلایل ایجاد شوره سر هستند. استفاده از شامپوهای ضدشوره مخصوص موهای چرب با رفع این عوامل، این بیماری آزاردهنده را از بین می‌برند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین شامپو ضدشوره مردانه برای موهای چرب می‌پردازد.

1- شامپو ضد شوره پروبیوتیک موهای چرب سریتا

این محصول با حجم 200 میلی‌لیتر، در زمان نوشته‌شدن این گزارش حدوداً 170 هزار تومان قیمت دارد. پیروکتون اولامین و کلیمبازول موجود در این شامپو، ترکیبات ضدقارچی هستند و از رشد و تکثیر قارچ پیتروسپوروم اواله (مولد شوره سر) جلوگیری می‌کنند. این شامپو حاوی سالیسیلیک اسید است که با لایه‌برداری ملایم از پوست سر، آن را از سلول‌های مرده پاکسازی می‌کند و پوسته‌ریزی را کاهش می‌دهد. شامپو ضد شوره پروبیوتیک سریتا عاری از پارابن و ترکیبات آسیب‎‌رسان شیمیایی است و با کنترل PH پوست سر از رشد میکروارگانسم‌های مولد شوره جلوگیری می‌کند. این شامپو با داشتن ترکیبات پروبیوتیک مانع از التهاب پوست می‌شود و به ترمیم آن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

2-شامپو ضد شوره موهای چرب فولیکا

این شامپو با حجم 200 میلی‌لیتر با قیمتی در حدود 90 هزار تومان فروخته می‌شود. در فرمولاسیون این محصول پیروکتون اولامین، ایکتیول و روغن درخت چای به کار رفته‌است که همگی خاصیت ضدمیکروبی دارند و منجر به از بین رفتن میکروارگانیسم‌های مولد شوره می‌شوند. اسید سالیسیک موجود در این شامپو منجر به لایه‌برداری از پوست سر و به تبع آن کاهش پوسته‌ریزی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

این شامپو حاوی گزنه است که به کنترل چربی پوست سر کمک می‌کند. شامپو ضد شوره موهای چرب فولیکا مانع از التهاب و خارش پوست سر می‌شود و به‌واسطه داشتن پروویتامین B5 در حفظ رطوبت موها مؤثر است.

3- شامپو ضد شوره موهای چرب و کدر لافارر مدل کلیمبا

حجم این شامپو برابر با 180 میلی‌لیتر و قیمت آن در حدود 300 هزار تومان است.

فرمولاسیون این شامپو حاوی ضدقارچ‌های پیروکتون اولامین و کلیمبازول است که با امحاء قارچ مولد شوره سر موجب درمان این عارضه می‌شود. ماده بیولین موجود در این شامپو، رشد باکتری‌های مفید را در مقایسه با میکروارگانیسم‌های مضر تقویت می‌کند. زینک PCA موجود در این شامپو باعث کنترل چربی پوست می‌شود. لایه‌بردار سالیسیک اسید، عصاره رزماری، عصاره آلوئه‌ورا، عصاره مورد ویتامین B5 وE ترکیبات دیگر این شامپو هستند.

4- شامپو ضد شوره موهای چرب کلیر مخصوص آقایان

این شامپو با حجم حدوداً 400 میلی‌لیتر قیمتی در حدود 130 هزار تومان دارد. مهم‌ترین ماده در فرمولاسیون این شامپو پیروکتون اولامین ضد قارچ است. این شامپو از گلیسیرین برای رطوبت‌دهی و نرم کردن موها استفاده می‌کند. روغن دانه آفتاب‌گردان موجود در این شامپو ضمن داشتن آنتی‌اکسیدان مانع ایجاد وزی و موخوره در مو می‌شود. شامپو ضدشوره موی چرب کلیر حاوی نیاسین‌آمید است که ترشح چربی را از غده سباسه پوست کنترل می‌کند.

5-شامپو ضدشوره موهای چرب و مقاوم ایروکس

این شامپو با حجم 200 میلی‌لیتر حدوداً 120 هزار تومان قیمت دارد. این شامپو با داشتن گلیسیرین و ویتامینB5 موجب تأمین و حفظ رطوبت موی سر شده و کلیمبازول و سیکلوپیروکس موجود در ترکیبات آن با خاصیت آنتی‌باکتریال و ضدقارچ از ایجاد شوره  التهاب در پوست سر جلوگیری می‌کنند.

عصاره گزنه موجود در شامپو باعث کنترل چربی پوست سر می‌شود و ویتامین E موجود در آن خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشادیجی کالاهیلادرم
آریاپی
دادپویان
ایده سبز
رایانه کمک
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز