معرفی ۵ شامپو پرفروش برای ترمیم موهای رنگ شده + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

استفاده از یک شامپوی مناسب که باعث ترمیم موهای رنگ شده و دوام و ماندگاری رنگ آن‌ها شود، در تضمین سلامت مو بسیار تاثیرگذار است. انتخاب رنگ موی مناسب و بعد از آن شامپوی مغذی و احیاکننده برای تثبیت رنگ مو و در عین حال، پیشگیری از بروز  آسیب‌های احتمالی ناشی از رنگ کردن مو، مساله‌ای بسیار مهم و حیاتی است. در این میان انواع برندها و مدل‌های مختلف شامپوی مخصوص موهای رنگ‌شده در بازار موجود بوده که با گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی‌، می‌توان گزینه مناسب با نوع پوست و هزینه را انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ شامپو پرفروش برای ترمیم موهای رنگ‌شده را معرفی می‌کند.

1-شامپو بدون سولفات نکسوس

این شامپو یکی از معروف‌ترین و بهترین شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده و دکلره‌شده است. شامپو نکسوس، ضمن پروتئین رسانی به موها، به ماندگاری رنگ مو نیز کمک زیادی کرده و حاوی ترکیباتی نظیر الاستین و پروتئین کینواست که باعث تغذیه تارهای مو و تقویت ریشه آن نیز می‌گردد. از طرفی استفاده مداوم از این شامپو علاوه بر اینکه رنگ موها را تثبیت می‌کند باعث درخشندگی آن‌ها نیز می‌شود. به همین دلیل نکسوس در لیست پرفروش‌ترین شامپوها برای موهای رنگ‌شده قرار گرفته است. قیمت این شامپو در بازار 510 هزار تومان است.

1-شامپو بدون سولفات نکسوس

2-شامپو اولاپلکس

این شامپو یکی دیگر از محصولات مخصوص موهای رنگ شده است که بهترین متخصصان رنگ مو در دنیا آن را پیشنهاد می‌کنند. این شامپوی بدون سولفات، به ترمیم پیوندهای موی شکسته در زمان رنگ‌شدن آن‌ها کمک کرده و با استفاده مداوم، از رنگ موهایتان محافظت می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید موهای سالم و درخشانی بعد از رنگ کردن داشته باشید. قیمت این شامپو 387 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-شامپو اولاپلکس

3-شامپو کراستاس

این شامپو را می‌توان یکی از تخصصی‌ترین شامپوها برای حفظ رنگ موهای رنگ‌شده به شمار آورد. نکته مهمی که در مورد این شامپو وجود دارد، کمک به حفظ ثبات و ماندگاری رنگ مو با داشتن روغن بذر کتان است. همان‌طور که می‌دانید آب باعث از بین بردن رنگ موها می‌شود بنابراین این شامپو با داشتن روغن بذر کتان باعث دفع آب از تار مو شده و به حفظ رنگ مو کمک زیادی می‌کند و به آب اجازه نفوذ به ساقه مو را نمی‌دهد. علاوه بر آن این شامپو حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و مرطوب کننده بوده که موها را به طرز شگفت‌انگیزی نرم و ابریشمی می‌‌کند. قیمت این شامپو در بازار 3 میلیون و 100 هزار تومان است.

3-شامپو کراستاس

4-شامپو لیوینگ پروف

این شامپو را می‌توان تخصصی‌ترین شامپو مناسب موهای رنگ‌شده به شمار آورد. زیرا در تولید آن از نظرات و طرح‌های چندین داشمند و متخصص این حوزه  استفاده شده است. به همین دلیل به هیچ وجه با برندهای تیلیغاتی و محصولات فانتزی قابل مقایسه نیست. استفاده از این شامپو باعث می‌شود موهای شما مدت زمان بیشتری تمیز مانده و علاوه بر حفظ رنگ مو، موجب بهتر شدن رنگ آن نیز می‌شود. علاوه بر آن این شامپو با از بین بردن مواد معدنی موجود در آب به حفظ رنگ موی شما کمک زیادی می‌کند. قیمت این شامپو 380 هزار تومان است.

4-شامپو لیوینگ پروف

5-شامپو لورآل

این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان به شمار می‌رود که در زمینه شامپو نیز قوی عمل کرده است. این شامپو که در لیست بهترین شامپو‌ها برای موهای رنگ و دکلره‌شده قرار می‌گیرد، یک انتخاب فوق‌العاده برای بازسازی و ترمیم موها محسوب می‌گردد. این شامپو که بدون سولفات است کف زیادی نیز دارد و در حفظ رنگ مو و شادابی موها بعد از رنگ شدن بسیار مؤثر خواهد بود. قیمت این محصول 138 هزار تومان است.

5-شامپو لورآل

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز