۵ سایت معروف ارائه دهنده هاست وردپرس در ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه سایت‌های زیادی با خدمات مناسب از هاست وردپرس پشتیبانی می‌کنند و امکان خرید آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این سایت‌ها اغلب با بکاپ گیری منظم عرضه شده و محصولاتی متنوعی دارند که قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش ۵ سایت معروف ارائه دهنده هاست وردپرس در ایران را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هاست وردپرس هاست ایران

یکی از بهترین سایت‌هایی که برای خرید هاست وردپرس می‌توان سراغ آن رفت ایران هاست است. در این سایت امکاناتی مانند بکاپ گیری منظم، وب سرور لایت اسپید، نصب اتوماتیک ماژول کش روی وردپرس و سیستم عامل کلود لینوکس در اختیار کاربران قرار گرفته و گواهینامه  SSL به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این سایت دیتابیس نامحدود داشته و بهینه شده و پرسرعت است.

بیشتر بخوانید:

هاست وردپرس هاست نگار

یکی دیگر از سایت‌های به نسبت جدید در زمینه ارائه هاست وردپرس با نام هاست نگار شناخته می‌شود. این سایت نیز فول بک آپ روزانه را در اختیار کاربران قرار داده و امکان بکاپ گیری هفتگی و ماهانه نیز دارد. همچنین هاست وردپرس در این سایت سازگاری بالایی برای نصب و کارکرد داشته و در آن تمامی توابع و پلاگینهای مورد نظر فعال هستند.

هاست وردپرس وب رمز

سایت دیگری که برای خرید هاست وردپرس می‌توان سراغ آن رفت وب رمز است. این سایت سرعت بالایی را عرضه کرده و فضای ذخیره سازی بهینه و سازگاری دارد. همچنین این سایت امکان سازگاری با افزونه‌های محبوب وردپرس و ووکامرس را داشته و امنیت زیادی را در وب سایت فراهم می‌کند.

هاست وردپرس لیمو هاست

این هاست وردپرس با امنیت و سرعت بالایی در اختیار کاربران قرار گرفته و پلن‌های هاست وردپرس مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت منابع را به طور مناسبی تقسیم کرده و سرعت باز کردن صفحه را به دو برابر افزایش می‌دهد.

هاست وردپرس ایران سرور

هاست وردپرس ارائه شده در این سایت سرور کم تراکمی داشته و به همین جهت سرعت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین گارانتی برگشت وجه تا ۱۴ روز را عرضه کرده و تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس دارد. این سایت نصب رایگان وردپرس را برای کاربران انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران سرورلیموهاستهاست ایرانهاست نگاروب رمز
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز