گزارش عملکرد مدیریتو در نیم سال اول 1402

ز
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیریتو نام یک استارتاپ تخصصی در زمینه مدیریت و راهبری ساختمان در شهر تهران است. تیم مدیریتو با ایجاد یک کارگروه فنی مهندسی از متخصصانی در زمینه‌های مهندسی عمران، معماری، مکانیک، صنایع، برق، کشاورزی و وکلای دادگستری تشکیل شده و به ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری خدمات مدیریت، راهبری و هتلینگ ارائه می‌دهد. مدیریتو با استفاده از تخصص‌های مختلف مربوط به ساختمان تلاش می‌کند تا ضمن ارتقا عمر مفید ساختمان‌ها و به حداقل رساندن استهلاک با انجام سرویس و نگهداری های اصولی و تعمیرات پیشگیرانه، کیفیت زندگی در ساختمان ها و مجتمع ها را افزایش دهد.

در ادامه، گزارش عملکرد مدیریتو در شش ماه نخست سال 1402 ارائه شده است.

پرفروش ترین خدمات مدیریتو

پرفروش‌ترین خدمات مدیریتو در نیمه نخست سال 1402 خدمات مدیریت ساختمان و حسابداری بوده است. این خدمات شامل برآورد و آنالیز شارژ مورد نیاز ساختمان می‌شود که متناسب با سطح رفاه و خدمات درخواستی ساکنان محاسبه خواهد شد. جمع­ آوری و وصول شارژ، ارائه رسید پرداخت و نظایر آن در دسته خدمات حسابداری و مدیریت مدیریتو جای می‌گیرد.

نظارت، کنترل و آموزش کارکنان ساختمان،  برنامه ریزی جهت تعمیرات اساسی، تدوین اساس‌نامه و آیین نامه داخلی ساختمان و برگزاری جلسات مجامع عمومی مطابق قوانین تملک آپارتمان ها از دیگر فعالیت‌هایی است که در این حوزه قرار دارند.

مدیریتو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اهداف مدیریتو برای سال 1402

یکی از اهداف سال 1402 مدیریتو، ارتقای کیفی سطح خدمات و حفظ مشتریان بوده است. در شش ماهه نخست سال 1402 اکثر کارفرمایان پروژه‌ها در قراردادهای جدید نیز با مدیریتو همکاری نموده و قراردادهای خود را تمدید کرده اند. این مجموعه کمترین میزان ریزش مشتریان را در این سال تجربه نموده است.

یکی دیگر از اهداف مدیریتو، اطلاع رسانی و تولید محتوا برای عموم مردم می باشد. این هدف با تولید محتوا در فضای مجازی، بارگزاری مقالات در وبسایت مجموعه و همکاری با سایت های خبری محقق شده است.

از دیگر اهداف مدیریتو نظارت دقیق تر بر پروژه‌های فعلی می باشد. ایجاد ارتباطات نزدیک‌تر و آسان تر با کاهش بروکراسی های اداری با ساکنان و مالکان واحدهای ساختمانی و امکان ملاقات های حضوری و مستقیم با مدیران میانی و ارشد هر پروژه از دیگر دستاوردهایی است که مدیریتو برای خود تعیین کرده است.

اهداف دیگر مدیریتو به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

  • گسترش بخش دیجیتال و زیرساخت‌های آی تی.
  • راه‌اندازی ا‌پلیکیشن مدیریت ساختمان در تمام پروژه‌ها.
  • ارتقای کمی و کیفی خدماتی که به ساختمان‌ها ارائه می‌شود.
  • ارتقا سطوح آموزش پرسنل شاغل در ساختمان و تعریف فرهنگ سازمانی منسجم.
  • سرمایه‌گذاری در زمینه اسپانسری کتاب و تولید محتوا در وب سایت‌های خبری.
  • ایجاد بخش مسئولیت اجتماعی با مشارکت در امور فرهنگی.
  • ارائه خدمات خاص به ساختمان‌های خاص شامل امور هتلینگ، تعمیرات و ‌بازسازی، تجهیز و مهندسی خرید و خدمات مشاوره به هیئت مدیره ساختمان‌ها.
  • ارائه خدمات مشاوره ای به سازندگان پروژه های ساختمانی و بازطراحی نقشه های پروژه از منظر بهره بردار.
  • تدوین رویه های اجرایی و چک لیست های استاندارد مطابق نیاز هر ساختمان.

مدیریتو-کاماپرس

دستاوردهای مدیریتو

یکی از دستاوردهای مدیریتو در نیمه اول سال 1402، تمرکز بیشتر بر ارتقای کیفی خدمات با افزایش سطوح آموزش و نظارت روی کار پرسنل بود. مدیریتو در این مدت با ایجاد ا‌پلیکیشنی تخصصی برای مدیریت ساختمان، افزایش روش‌های پاسخگویی و ارتباط با مشتریان توانست ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان خود برقرار کند و از طریق تلفن و فضای مجازی هم پاسخگو باشد.

نوآوری‌های مدیریتو

مدیریت ساختمان، یکی از وظایفی است که یا باید یکی از ساکنین، آن را بر عهده گیرد، یا به عهده یک سازمان مدیریتی قرار گیرد. یکی از مشکلاتی که شاید برای هر ساختمانی وجود داشته باشد، این است که ساکنین، زمانی برای مدیریت و ساماندهی امور ساختمان ندارند. مسئله دیگری که در همین مشکل ریشه دارد، عدم توافق بر سر گزینه‌های جایگزین برای انجام کارهای مربوط به ساختمان است. مدیریتو برای این مشکلات چاره‌ای اندیشیده تا بتواند مسئله را به خوبی حل کند. مدیریتو برای ساکنین یک ساختمان طرح‌های متنوع و منعطفی با بودجه‌های متفاوت مشتریان طراحی می‌کند تا آنان بتوانند به راحتی دست به انتخاب بزنند.

مدیریتو-کاماپرس

محدودیت‌ها و موانع

علیرغم پیشرفتی که مدیریتو در نیم سال اول 1402 داشت، محدودیت‌ها و موانعی نیز وجود داشت که این روند را کند می‌کند. عدم آگاهی مردم از امکان انجام خدمات مدیریت ساختمان توسط شرکت­ ها به شیوه حقوقی، عدم آمادگی ساکنین جهت پرداخت شارژ متناسب با شرایط ساختمان و بی‌اطلاعی عمومی از قوانین تملک آپارتمان و فرهنگ آپارتمان نشینی از جمله موانعی است که باعث می‌شود محدودیت‌هایی برای پیشرفت سریع به وجود آید.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیریتو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز