گران ترین پلوپز های فیلیپس در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پلوپز یکی از وسایل برقی بسیار کاربردی برای ایرانیان است که در هفته چند وعده برنج مصرف می‌کنند. این وسیله برقی همچنین برای افرادی که شاغل هستند و یا فرصت پخت غذا ندارند، بسیار مناسب است. در حال حاضر به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار و افزایش امکانات پلوپزها، بسیاری از افراد در انتخاب آن دچار سردرگمی می‌شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات و قیمت و امکانات، به افراد دیدگاه جامع درباره انواع پلوپزها می‌دهد و آن‌ها در انتخاب بهترین محصول راهنمایی می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‌ترین پلوپزهای برند فیلیپس می‌پردازد:

پلوپز فیلیپس مدل HD4755

این پلوپز تک‌کاره با طراحی بسیار زیبا و توان مصرفی 900 وات تولید می‌شود و می‌تواند یک برنج خوشمزه آماده کند. این مدل می‌تواند برای حداکثر 10 نفر برنج حاضر کند. این دستگاه تا چندین ساعت بعد از پخت برنج را گرم نگه ‌می‌دارد. دیگ این پلوپز از پنج لایه نچسب تشکیل شده است. این دستگاه دارای قابلیت بخارپز است که به پخت برنج بی‌نقص کمک می‌کند. پلوپز به دلیل پخت به روش کته باعث می‌شود ویتامین‌های برنج از بین نرود. این محصول به قیمت هشت میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پلوپز فیلیپس مدل  HD3132

این محصول دارای دو لیتر ظرفیت است و می‌تواند برنج را بعد از پختن تا 48 ساعت گرم نگه دارد. ظرفیت دو لیتری این محصول را گزینه مناسبی برای سرویس‌دهی به 14 نفر تبدیل می‌کند. این پلوپز گرما را به کل برنج پخش می‌کند و باعث پخت یکدست برنج می‌شود. درب این محصول به طوری طراحی شده است که می‌تواند به طور موثر کف را از بین برد و از سرریز شدن برنج جلوگیری کند. بدنه فولاد ضد زنگ این محصول باعث دوام و عملکرد طولانی مدت این محصول می‌شود. این پلوپز به قیمت پنج میلیون 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

پلوپز فیلیپس مدل HD4515

این پلوپز چندکاره دارای توان مصرفی 860 وات است و بدنه آن از جنس پلاستیک است. 10 برنامه مختلف پخت در این محصول قرار گرفته است و دارای بخارپز است. کاسه این محصول 1.8 لیتر ظرفیت دارد و می‌تواند برای 10 نفر برنج حاضر کند. این دستگاه می‌تواند تا 48 ساعت بعد از پخت برنج را گرم نگه دارد. برنامه‌های مختلف پخت فرنی، ته‌چین، نودل، حبوبات، سوپ، کیک و گرم کردن دوباره در این محصول تعبیه‌ شده است. این پلوپز چندکاره به قیمت چهار میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پلوپز فیلیپس مدل HD 3130/65

این پلوپز فیلیپس از انواع چندکاره است و می‌تواند به شما در تهیه انواع برنج و کیک نیز کمک کند. این محصول دارای ظرفیت 1.8 لیتر است و به راحتی می‌تواند برای 10 نفر برنج آماده کند. بعد از اتمام پخت و پز عملکرد دستگاه به گرم نگه داشتن تغییر می‌کند و می‌تواند برنج را تا 12 ساعت گرم نگه دارد. این محصول به قیمت چهار میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پلوپز فیلیپس مدل HD3119/66

این مدل دارای دو لیتر ظرفیت است و مجهز به عملکرد گرم نگهدار بعد از پخت برنج است که به طور خودکار شروع به کار می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند تا برنج تا 48 ساعت گرم بماند. این محصول می‌تواند برای 14 نفر غذا آماده کند. آلیاژ مقاوم و نچسب این محصول باعث می‌شود که سیستم گرمایش سه بعدی هوشمند و ضدخش با پوشش بیرونی منجر به حفظ گرما و تازه ماندن برنج می‌شود. این محصول به قیمت سه میلیون و250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپس
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز