کمپر میتسوبیشی فوسو ؛ خانه ای بر روی چهار چرخ

ژیوار

زندگی در داخل ون و کمپر برای جوانان و برای کسانی که می‌خواهند در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنند بسیار محبوب و پر طرفدار است و این کمپر شخصی‌سازی شده میتسوبیشی فوسو با تجهیزات کاملی که دارد، در جایگاهی بسیار بالاتر از ون‌ها و کمپرهای سنتی قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک دستگاه میتسوبیشی فوسو که در اصل به عنوان کامیون آتش‌نشانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است توسط یک زوج جوان به یک کمپر تبدیل شده و به مدت شش ماه به صورت تمام وقت در آن زندگی کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به گردشگری و طبیعت‌گردی می‌توانند با قدری خلاقیت و صرف هزینه، کمپرهای شخصی خودشان را بسازند و از سفر و زندگی در آن لذت ببرند.

این کمپر فوق‌العاده در اصل یک کامیون میتسوبیشی فوسو FG140 مدل 2007 بوده است که به لطف موتور قدرتمند چهار سیلندر 4.9 لیتری و توربو دیزلی‌اش و سیستم چهار چرخ محرک که به صورت استاندارد ارائه می‌شود در میان طبیعت‌گردها طرفداران زیادی دارد.

دریان سفر امید

در داخل این کمپر شخصی‌سازی شده یک تختخواب، یک آشپزخانه کوچک، روشویی، یخچال و مایکروویو و یک حمام به همراه توالت تعبیه شده است. منطقه‌ای به همراه یک میز کوچک که به غذاخوری اختصاص داده شده است نیز این قابلیت را دارد که وقتی مهمانی از راه برسد، به یک اتاق خواب تبدیل بشود. وجود یک کولر به سبک و سیاق کولرهای خانگی، اینترنت استارلینک و آبگرمکن نیز باعث می‌شود سرنشینان این کمپر بیشتر احساس بکنند در خانه خودشان هستند.

پنل‌های خورشیدی که بر روی سقف تعبیه شده‌اند 1200 وات برق تولید می‌کنند که یک باتری را شارژ و انرژی مورد نیاز برای خنک کردن داخل کامیون را تأمین می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “کمپر میتسوبیشی فوسو ؛ خانه ای بر روی چهار چرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز