کسب تجربه های شگفت انگیز در تور فیلیپین

تور فیلیپین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلیپین به عنوان یک مقصد گردشگری بی‌نظیر و دیدنی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر توجه تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب کرده است. زیباترین سواحل و شگفت‌انگیزترین نقاط موج‌سواری، مزارع برنج و آتشفشان‌های باورنکردنی، از مجموعه جاذبه­هایی است که در تور فیلیپین به خوبی گردشگران را سرگرم می‌کند.

به گزارش کاماپرس، کشور جزیره‌ای فیلیپین دارای بیش از 7500 مجمع‌الجزیره است. جزیره بوراکای نیز به عنوان پایتخت جزایر فیلیپین دارای 12 ساحل شگفت‌انگیز بوده که برای گذراندن تعطیلات ایده‌آل است.

در این گزارش، پنج کار شگفت انگیز که گردشگران در جزیره بوراکای در تور فیلیپین می­توانند تجربه کنند، ارائه شده است.

تور فیلیپین-کاماپرس

استراحت در ساحل سفید

منطقه ساحل سفید، مجموعه‌ متنوعی از استراحتگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها است که طیف وسیعی از انتخاب را برای گردشگران فراهم می‌کند. ساحل سفید، اصلی‌ترین جاذبه توریستی بوراکای محسوب می‌شود و ماسه‌های سفید و آب‌های فیروزه‌ای دریا در این منطقه، مناظر بکر و دیدنی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اقامتگا‌ه‌های کریمسون ریزورت و اسپا بوراکای نیز برای گردشگرانی که مایل به اقامت در مکان‌های خلوت‌تر و بکرتر هستند، بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

تور فیلیپین-کاماپرس

اقامت در ساحل پوکا

ساحل پوکا نیز یکی از دیدنی‌ترین و پرطرفدارترین مناطق در فیلیپین محسوب می‌شود. در یک طرف این ساحل، جنگل سرسبزی قرار گرفته و گردشگران می‌توانند در تور فیلیپین از این مکان دیدن کنند. این مقصد گردشگری محبوب، نسبتا دورتر از سایر ایستگاه‌های گردشگری است و به همین دلیل گردشگران شانس زیادی برای لذت بردن از سفر خود در این ساحل ایده‌آل و بکر با چند نفر دارند. یکی از دیدنی‌ترین بخش‌های این ساحل، محل زندگی خفاش‌های پرنده است که محل مهاجرت‌ فصلی آن‌ها محسوب می‌شود. گردشگران با خرید یک نوشیدنی نارگیل و استراحت در جزیره می‌توانند اوقات خوشی در این مکان داشته باشند. همچنین پیشنهاد می‌شود که گردشگران، صدف‌های دریایی رنگارنگ این منطقه را به عنوان سوغاتی خریداری کنند.

غواصی در جزایر منحصر به فرد و بکر

یکی از بهترین تفریحاتی که در تور فیلیپین می‌توان انجام داد، رزرو تورهای جزیره بوراکای است که گردشگران به کمک سایر افراد می‌توانند در این منطقه جست‌وجو و شگفتی‌های آن را کشف کنند. مجیک آیلند نیز یکی از بهترین جزیره‌های شناخته شده در این مکان برای غواصی محسوب می‌شود و دارای پنج سکوی غواصی در عمق‌های سه، پنچ، هفت، 9 و 10 متری است. جزیره کروکودیل نیز یکی از بهترین سواحل برای غواصی محسوب می‌شود و طیف متنوعی از زندگی دریایی در این منطقه در جریان است.

تور فیلیپن-کاماپرس

تفریحات آبی هیجان انگیز

تفریحات آبی هیجان‌انگیز و آدرنالینی متنوعی در تور فیلیپین وجود دارد که می­تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای گذراندن یک روز با خانواده نیز باشد. قایق‌ موزی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه هیجان و آدرنالین است. قایق موزی، قایق‌ تندرویی است که ظرفیت نشستن 10 تا 20 نفر را دارد و توسط قایق تندرو به امواج دریا کشیده می‌شود و سرنشینان باید تلاش کنند که تعادل خود را حفظ کنند.

جت اسکی کردن نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لذت بردن از مناظر و کشف قسمت‌های بکر سواحل محسوب می‌شود. این فعالیت 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد و همچنین دستورالعمل‌های لازم به افراد آموزش داده می‌شود. کایت بردینگ نیز یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی در تور فیلیپین محسوب می‌شود که مستلزم داشتن سطح خاصی از مهارت‌ و شجاعت است.

تور فیلیپین-کاماپرس

پرش از آریل پوینت

سفر به بوراکای در تور فیلیپین بدون پریدن از آریل پوینت ناقص خواهد بود. تنوع زیست دریایی، ماهی‌های بادکنی و مرجان‌های زیبای این منطقه چشم‌گیر است و توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. کایاک سواری، پدل بوردینگ و غواصی در این منطقه، ایده‌آل و منحصر‌به‌فرد است و اگر شرایط آب‌وهوایی در طول سفر مساعد باشد، گردشگران نباید فرصت تجربه کردن آن را از دست دهند.

رزرو تور فیلیپین با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس، تورهای داخلی و خارجی را به صورت انفرادی، گروهی و چارتری برگزار می‌کند. این مجموعه دارای سال‌ها سابقه است و برای بیش از 40 کشور و 150 شهر دنیا تور برگزار کرده است. همچنین گردشگران می‌توانند برای تور مقصد مورد نظر و با شرایط ویژه درخواست دهند و خدمات مطابق با درخواست خود دریافت کنند.

آژانس گردشگری هرمس دارای مجوزهای لازم سازمان هواپیمایی کشور است و به راحتی به همه مقاصد بلیط هوایی صادر می‌کند. علاقه‌مندان برای تجربه تور فیلیپین درجه یک می‌توانند از طریق وبسایت این مجموعه به آدرس hermes724.com اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز