کدام فیلتر برای خودرو شما مناسب است؟ + لیست قیمت فلش فیلتر

فیلتر خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلتر خودرو یکی از قطعات ارزان‌ قیمت و در عین حال ضروری و مهم هر خودرو است؛ خرید فیلتر با کیفیت و تعویض آن در فواصل زمانی معین نقش بسیار مهمی در افزایش عمر مفید خودرو و بهبود عملکرد آن دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از بهران فیلتر، چهار فیلتر اصلی در هر خودرو شامل فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر سوخت است؛ کیفیت و اصالت هر یک از این فیلترها برای عملکرد هرچه بهتر قطعات خودرو و جلوگیری از ورود آسیب به آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت فلش فیلتر یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع فیلتر خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. کاماپرس در ادامه به معرفی محصولات و ارائه لیست قیمت فلش فیلتر می‌پردازد.

کد فنی فلش فیلتر برای خرید فیلتر روغن

استفاده از فیلتر روغن با کیفیت و تعویض به موقع آن، نقش مهمی در کاهش سایش موتور و روانکاری قطعات داخلی آن دارد.

انواع فیلتر روغن در لیست قیمت فلش فیلتر با حرف F به عنوان نماد شرکت فلش شروع می‌شود؛ برای معرفی این محصولات در کاتالوگ این مجموعه پس از حرف F، فیلتر روغن پیچی با حرف S و فیلتر روغن المنتی با با حرف E نشان داده می‌شود. در انتهای کد معرفی همه محصولات نیز حرف O به عنوان OIL آمده است.

کد فنی فلش فیلتر برای خرید فیلتر هوا

فیلتر هوا برای عملکرد هرچه بهتر فرایند احتراق در خودرو، هوای ورودی به موتور خودرو را تصفیه و از هرگونه آلودگی‌ از جمله حشرات، گرد و غبار، ماسه، زباله و غیره پاک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

کد فنی انواع فیلتر هوا در لیست قیمت فلش فیلتر با حرف F به عنوان نماد شرکت فلش و حرف A به عنوان AIR یعنی هوا نشان داده می‌شود. ضمن این‌که در انتهای کد فنی این محصولات، حرف O به معنی فیلتر هواکش بیرونی و حرف I به معنی فیلتر هواکش درونی است.

کد فنی فلش فیلتر برای خرید فیلتر سوخت

فیلتر سوخت با تصفیه ناخالصی‌های موجود در سوخت ورودی، ضمن محافظت از انژکتور خودرو، نقش مهمی در بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید خودرو ایفا می‌کند.

انواع فیلتر سوخت در لیست قیمت فلش فیلتر شامل دو حرف F ابتدا و انتهای کد فنی هر محصول است که به ترتیب برای شرکت فلش و عبارت FUEL به معنی سوخت به کار برده می‌شود. ضمن این‌که فیلتر روغن پیچی با حرف S و فیلتر روغن المنتی با حرف E  نشان داده می‌شوند.

بهران فیلتر-کاماپرس

کد فنی فلش فیلتر برای خرید فیلتر کابین

فیلتر کابین با کیفیت برای برخورداری از جریان هوای سالم در کابین خودرو، افزایش عمر سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع هوا در خودرو اهمیت دارد.

کد فنی فیلتر کابین در لیست قیمت فلش فیلتر با سه حرف F، A و C به ترتیب برای شرکت فلش، AIR برای هوا و کابین نمایش داده می‌شود.

خرید انواع فیلتر خودرو با کیفیت از فلش فیلتر

شرکت تولیدی شهاب دمیر با نشان تجاری فلش فیلتر با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب و همچنین با بهره‌مندی از تخصص پرسنلی مجرب به تولید انواع فیلتر خودرو سواری و سنگین می‌پردازد.

نمایندگی فلش فیلتر

مجموعه فلش فیلتر با هدف بی نیاز کردن کشور در حوزه انواع فیلترهای خودرو و فیلترهای صنعتی، برای حفظ و ارتقای کیفیت محصولات خود در سطح استانداردهای جهانی و ایجاد بازارهای جدید در منطقه خاورمیانه و حوزه CIS و شرق آسیا تلاش می‌کند. این مجموعه در حال حاضر موفق به استقرار تکنولوژی و تولید فیلترهای اکو (ECO FILTER) در کشور شده است.

تمامی محصولات و انواع فیلتر خودرو در شرکت فلش فیلتر علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، تحت ضمانت و گارانتی این شرکت قرار دارند. از دیگر مزایا و خدمات فلش فیلتر می‌توان به برخورداری این شرکت از نمایندگی‌های فعال در استان‌ها ایران اشاره کرد.

اگر به دنبال خرید انواع فیلتر خودرو از این مجموعه تولیدی و صنعتی هستید، لیست کد فنی فلش فیلتر برای برخی از محصولات و فیلترهای پرفروش این مجموعه در ادامه آمده است؛

بهران فیلتر-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز