کدام خودروها راحت‌تر به فروش می‌روند؟

ژیوار

معمولا به خودروهایی که در بازار راحت‌تر به فروش می‌روند، «خوش فروش» می‌گویند. این خودروها معمولا پرتقاضاها هستند و وقتی به بازار عرضه می‌شوند، به قول معروف «روی زمین نمی‌مانند».

به گزارش کاماپرس، در بازار آمریکا نیز این خودروهای خوش‌فروش از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. طبق آماری که تحلیلگران بازار منتشر کرده‌اند، طی هفته‌های اخیر به دلیل مشکلاتی که تولیدکنندگان خودرو در تامین تراشه‌ها داشتند، سرعت فروش خودروها بسیار بالا رفته و اکثر خودروها به نوعی خوش‌فروش شده‌اند. تا قبل از بروز بحران کمبود تراشه‌ها، هر خودرو به طور متوسط حدود سه ماه در انبارها باقی می‌ماند تا مشتری پیدا کند اما در ماه‌های اخیر این زمان به حدود 25 روز کاهش داشته است.

طبق آماری که منتشر شده است، خودروی سوبارو کراس تِرِک با قیمت ۲۹ هزار و ۲۳۰ دلار خوش فروش ترین خودروی بازار آمریکا است که در کمتر از 8 روز به فروش می‌رود. شورولت کوروت با قیمت ۹۲ هزار و ۳۶۶ دلار در جایگاه دوم قرار دارد و در کمتر از 9 روز مشتری خود را پیدا می‌کند. سوبارو فارستر نیز با قیمت ۳۲ هزار و ۷۷۸ دلار در کمتر از 10 روز به فروش می‌رسد.

سه خودروی تویوتا سیینا، راوفور و لندر هیبرید، در جایگاه‌های بعد قرار دارند و معمولا حدود 10 روز در انبار می‌مانند تا مشتری خود را پیدا کنند. در فهرست 20 خودروی خوش‌فروش بازار آمریکا، 7 مدل دیگر تویوتا نیز وجود دارد؛ به بیان دیگر، نیمی از خودروهای خوش‌فروش بازار آمریکا، مدل‌های مختلف تویوتا هستند. C-HR، راوفور هیبرید، راوفور پرایم، کرولا هیبرید، تاکوما، فور رانر و لندر سایر مدل‌های خوش‌فروش بازار آمریکا هستند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

در این فهرست سه مدل کیا نیز وجود دارند؛ سلتوس و تیلورید به ترتیب با قیمت ۲۶ هزار و ۷۲۰ دلار و قیمت ۴۵ هزار و ۲۲۶ دلار، در کمتر از 11 روز به فروش می‌رسند. مدل کارنیوال نیز با قیمت ۳۷ هزار و ۶۳۹ دلار در 11 روز از انبارها خارج می‌شوند. توسان هیبرید به عنوان تنها نماینده هیوندای در این فهرست، با قیمت 33 هزار و 494 دلار، از هر سه مدل کیا سریع‌تر به فروش می‌رسد. جی‌ال‌سی، تنها مدل مرسدس بنز است که در این فهرست وجود دارد و با قیمت 94 هزار و 568 دلار پس از 11 روز به فروش می‌رسد.

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز