کاهش تقاضای آهن تحت تاثیر فیلترینگ اینترنت+ قیمت میلگرد شاهرود 4 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت میلگرد شاهرود و سایر محصولات بازار آهن و فولاد موازی با دیگر بازارهای سرمایه، صنعت و مسکن تحت تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی با کاهش تقاضا روبه‌رو است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم اختلال در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در آبان ماه نه تنها صادرات آهن و فولاد را تحت تاثیر قرار داده که این تحدید میزان تقاضای داخلی را نیز ضعیف کرده است. ضعف تقاضا و کاهش تولید زمینه کاهش سود و حتی افزایش زیان صنایع فولادی را فراهم می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و واتس‌اپ، بستر اصلی اطلاع‌رسانی قیمت روز آهن‌آلات تعریف شده است. ارتباط متقاضیان و فروشندگان بازار نیز با محدودیت دسترسی به این پلتفرم‌ها دچار مشکل شده است. هرچند با محدویت‌های اعمال شده اطلاع‌رسانی قیمت روز بازار فولاد از جمله نرخ میلگرد در بستر وب ادامه دارد، ولی نباید از تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بر خرید و فروش این محصولات چشم‌پوشی کرد.

تداوم ثبات در قیمت میلگرد شاهرود

پیگیری نوسان قیمت برای فعالان صنعت آهن و فولاد و کسب وکارهای وابسته به این صنعت ضروری است. به ویژه برند‌های برتر تولید میلگرد که در اجرای پروژه‌های ساختمان‌سازی حرف اول را می‌زنند.

راز آسمان پایتخت

میلگرد شاهرود همسو با تداوم ثبات گسترده در قیمت بازار آهن این روزها بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود.

انواع میلگردهای شاهرود به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می‌شوند و در اندازه‌های10 تا 32 میلی‌متر در بازار به فروش می‌رسند. نوع آجدار از پرکاربرترین تولیدات فلزی است و به نوعی پیشگام فروش این برند محسوب می‌شود.

تولید 200 هزار تن میلگرد و نبشی شاهرود

شرکت فولاد شاهرود در کنار طراحي و توليد انواع مصنوعات فلزي، غيرفلزي و فولادي، 200 هزار تن میلگرد و نبشی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

عملیات شاخه‌شماری، گره‌زنی و حک پلاک با مشخصه‌های تولیدی در چرخه تولید میلگرد شاهرود به صورت خودکار و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

کارگاه ساخت با توجه به نیاز فولاد شاهرود به اصلاح و تعمیر تجهیزات و قطعات مورد نیاز راه‌اندازی شده است. در این کارگاه، افراد توانمند و بومی جهت پیاده‌سازی سیاست صرفه­جویی در هزینه­های جاری ساخت قطعات مورد نیاز کارخانه و نیز تعمیر و رفع عیوب تجهیزات خط تولید را بر عهده دارند.

در جدول زیر قیمت روز میلگرد شاهرود بیان شده و خریداران جهت اطلاع از قیمت دیگر محصولات فولاد شاهرود می‌توانند با کارشناسان آهن ملل تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز