کاشی تبریز بخریم یا مرجان؟

قیمت کاشی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساختمان سازی در بهار و تابستان به اوج خود می‌رسد و این سوال که در حال حاضر کدام متریال در بازار در کنار مرغوبیت، مقرون به صرفه‌تر است، یکی از دغدغه‌های سازندگان به شمار می‌رود. آنها متریال و محصولاتی را ترجیح می‌دهند که به‌روز و به اصطلاح مشتری پسند باشد.

از طرفی برخی نیز قصد بازسازی منزل و یا محل کار خود را دارند و به دنبال پوشش کاشی و سرامیک با کیفیت هستند. دلیل انتخاب آنها هم ویژگی‌های مثبت کاشی و سرامیک است که می‌توان به مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت در برابر یخ زدگی و ضدحریق بودن اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و مقایسه کاشی تبریز و مرجان به عنوان دو برند پرتقاضای این بازار پرداخته است.

کاشی تبریز-کاماپرس

کاشی تبریز

از سال‌ها پیش کاشی تبریز، در حوزه کاشی و سرامیک فعالیت می‌کند و طراحی رایگان در زمینه کف و دیوار را برای تمامی محصولات، با سلیقه خود مشتری و با متدهای جدید و بروز ارائه می‌دهد. تمامی مشاوره‌های لازم در زمینه نصب چینی آلات و شیرآلات قبل از کاشی کاری نیز از دیگر خدمات این شرکت است. مشاوران این برند، در محل ساختمان حضور می‌یابند و چیدمان کاشی در اولین ردیف و ارائه مشاوره‌های لازم به کاشی کار را از مسئولیت‌های خود می‌دانند. کاشی تبریز کارایی و کیفیت علاوه بر بقا و رشد را در ارائه محصولات خود مهم ارزیابی می‌کند.

این شرکت قیمت مناسب محصولات خود و تنوع در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را مهمترین دلیل انتخاب برای مشتریان می‌داند. از کاشی تبریز می‌توان برای استفاده در کف سالن، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف آشپزخانه، و… استفاده کرد.

کاشی مرجان-کاماپرس

کاشی مرجان

کاشی مرجان در صنعت پوشش‌های سرامیکی بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد و از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات صنعت کاشی و سرامیک استفاده می‌کند. کاشی مرجان انواع کاشی‌های بدنه قرمز (با جذب آب کمتر از 3درصد)، کاشی‌های پرسلان لعاب دار و کاشی‌های با کاربرد تخصصی را تولید می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر کاربری در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها می‌تواند در فضاهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر تولیدات این شرکت به دلیل کیفیت بالا، به بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آسیایی صادر می‌شود. کاشی مرجان می‌تواند در برابر تنش‌های مکانیکی، تنش‌های حرارتی، مواد شیمیایی مقاوم باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت ارزان‌ترین و محبوب‌ترین کاشی تبریز

در مورد ارزان‌ترین کاشی تبریز می‌توان از طرح دکور کاشی ریلایف آتن بژ 30 در 90 با مدل‌های گل، لوکس، و موج‌دار نام برد که قیمت آن در هر متر مربع 50 هزار تومان است. یکی از گران‌ترین طرح‌های کاشی تبریز هم موزاییک سرامیکی اسکاچی مدل کار شده با جنس پرسلان لعابدار 33 در 33 است که هر متر مربع آن با قیمت 2 میلیون و 760 هزار تومان به فروش می‌رود. در مورد محبوب‌ترین مدل کاشی تبریز هم می‌توان به طرح دکور کاشی سلین کوتو 30 در 90 با قیمت حدودا 429 هزار تومان اشاره کرد.

قیمت ارزان‌ترین و محبوب‌ترین کاشی مرجان

یکی از ارزان‌ترین کاشی‌های مرجان، سرامیک ولاتو جئومتریکو لایت گری مات 30 در 90 با جنس پرسلان لعاب‌دار است که هر متر مربع آن 231 هزار تومان قیمت می‌خورد. همچنین سرامیک ماگما گلد مدل کار شده  120 در 240 متر مربع با جنس پرسلان لعابدار طرح سنگ که قیمت حدودا یک میلیون و 820 هزار تومان به فروش می‌رسد نیز یکی از گران‌ترین کاشی مرجان است. همچنین سرامیک رینبو دارک گری 8408 با قیمت 480 هزار تومان یکی از محبوب‌ترین طرح‌های کاشی مرجان است.

انتهای پیام

مرتبط با : کاشی تبریزکاشی مرجان
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز