کاربردهای بتن سخت خشک پاش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پودر بتن سخت خشک پاش مخلوطی از سیمان، سنگدانه و مواد افزودنی است که به عنوان یک ترکیب خشک روی سطح بتن تازه قرار می­گیرد. این پودر از سطح کف در برابر سایش و اثرات ضربه محافظت کرده و مقاومت لازم را در برابر لغزش ایجاد می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به شرح کامل‌تری از پودر بتن سخت خشکه پاش پرداخته است.

بتن سخت خشک پاش-کاماپرس

پودر بتن سخت خشکه پاش چیست؟

نسبت و ترکیبات موجود در پودر سخت خشک پاش متناسب با نوع و کاربرد آن تغییر می‌کند. سیمان پرتلند، سنگدانه‌های ریز و ساینده، افزودنی‌های شیمیایی و پوزولان‌های طبیعی و مصنوعی(نوعی از سیمان دیرگیر) از جمله مواد تشکیل دهنده پودر بتن سخت است. برای بتن زیر کار از ترکیبات  الیاف فولادی یا پلیمری نیز جهت افزایش استحکام و کاهش چشمگیرترک خوردگی استفاده می‌کنند. از رنگدانه‌های موجود در پودر سخت کننده برای ایجاد رنگ مورد نظر و مواد ضد آب برای مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

روش‌های اعمال پودر سخت کننده بتن

پودر سخت خشکه پاش با به صورت دستی یا ماشینی روی بتن تازه قرار داده می­شود. معمولاً از روش دستی، پس از گیرش اولیه استفاده می‌شود؛ در حالی که روش ماشینی بلافاصله پس از قرار دادن بتن و قبل از گیرش بتن انجام می‌شود. هاردنر با کاهش نفوذپذیری سطح بتن، نفوذ گرد و غبار و مایعات را کاهش می‌دهد. میزان اعمال پودر سخت کننده روی بتن تازه بر اساس چگالی ظاهری و استفاده نهایی از کف تعیین می‌شود. درصد مورد نیاز از سخت کننده را می‌توان در یک ساختمان، متناسب با کاربری‌ آن و رنگ مورد نظر کارفرما در مکان‌های گوناگون تعیین کرد. حداقل میزان استفاده از هاردنر بر هر متر مربع با توجه به کاربری محل ، سه الی پنج کیلوگرم در متر مربع می باشد.

راز آسمان پایتخت

بتن سخت خشک پاش-کاماپرس

آشنایی با کاربردهای پودر سخت کننده

بتن سخت خشک پاش کاربردهای زیادی دارد. از این محصولات به طور گسترده در کف‌های صنعتی، کف انبارها و تاسیسات نگهداری و کف‌های تجاری استفاده می‌شود. پارکینگ و رمپ از دیگر مکان‌های پرطرفدار برای مصرف پودر بتن سخت خشکه پاش است. به طور کلی در هر محیطی که تردد زیاد به ویژه با اتومبیل و حمل بارهای سنگین صورت می­گیرد، استفاده از پودر سخت کننده بتن به جهت مقاومت در برابر سایش و فرسایش توصیه می‌شود.

 مزایای استفاده از بتن سخت خشک پاش

استفاده از این پودر، از آسیب بتن در اثر سایش، ضربه، پانچ و خراشیدگی جلوگیری می‌کند. بهبود ظاهری سطح کف و کاهش هزینه نگهداری در طول عمر آن ، از دیگر مزایای این روش است. پودر بتن سخت خشک پاش، یک روش اقتصادی به منظور افزودن رنگ است؛ درنتیجه با گذشت زمان محو نمی‌شود. مصرف پودر بتن سخت سبب انعکاس بیشتر نور در کف می­شود؛ لذا نیاز به نور و انرژی را کاهش دهد.

بتن سخت خشک پاش-کاماپرس

“آلندر”؛ برترین تولید کننده بتن سخت خشک پاش

شرکت “سخت بتن بهین اترک” با نام تجاری آلندر، با بهره­گیری از مهندسان و متخصصان مجرب، به عنوان برترین تولید کننده بتن سخت خشک پاش در رنگ‌های متنوع، افزودنی‌های بتن و سیستم‌های کف سازی صنعتی شناخته می‌شود. تولید انواع مصالح نوین ساختمان نظیر چسب کاشی پودری، مواد آب بند کننده و امثال آن از دیگر خدمات و امکانات آلندر است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه‌بر وبسایت /https://alender.ir ، به اینستاگرام و تلگرام این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آلندر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز