چگونه وارد سی آی پی فرودگاه امام شویم؟

2-کاماپرس
ژیوار

افراد زیادی – چه ایرانی و چه خارجی – با درخواست خدمات سی آی پی از فرودگاه امام خمینی، چالش‌های انتظار در فرودگاه را برای خود کمرنگ کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، فرودگاه امام خمینی، مرجع اصلی پروازهای خارجی و تنها فرودگاه ارائه‌دهنده خدمات CIP در سطح کشور شناخته شده است. با برخورداری از این خدمات، افراد دیگر نیازی به انتظار طولانی در صف نخواهند داشت. همچنین سوییت‌هایی نیز در این فرودگاه در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم، مسافران در آنجا به استراحت بپردازند. تمامی مسافران با هر نوع کلاس پروازی می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه از خدمات سی آی پی بهره‌مند شوند. این جایگاه با تشریفات اختصاصی دقیقا در سمت مقابل برج مراقبت قرار دارد.

در این گزارش شرایط لازم برای ورود به سی آی پی فرودگاه امام بررسی شده است.

خدمات سی آی پی فرودگاه امام شامل چه افرادی می‌شود؟

تمامی افراد با هر نوع کلاس پروازی – از فرست کلاس و بیزینس کلاس گرفته تا پرواز اکونومی – با پرداخت هزینه این خدمات می‌توانند از آن بهره مند شوند. در واقع برخلاف خدمات وی آی پی که صرفا به افراد خاص و دولتمردان اختصاص داده می‌شود، این نوع خدمت مشمول تمامی افراد با هر جایگاه شغلی خواهد شد. البته پروازهای مربوط به نجف، بغداد و کربلا که در ترمینال سلام انجام می‌شود، شامل این خدمات در فرودگاه امام نمی‌شوند.

7-کاماپرس

دریان سفر امید

امکانات موجود در سی آی پی فرودگاه امام

در مرحله نخست، دریافت کارت پرواز مسافر توسط خود پرسنل انجام می‌شود و مسافران دیگر نیازی به انتظار در صف‌های طولانی دریافت بلیط نخواهند داشت. اقدامات مربوط به تحویل بار، اندازه‌گیری وزن و امور اضافه بار نیز توسط پرسنل این خدمات انجام می‌شود. همچنین خدمات سی آی پی با پذیرایی و ارائه اینترنت پرسرعت رایگان در همین بخش، انتظار مسافران برای موعد پرواز را آسان می‌کند. در این خدمات برای همراهی مسافر تا باند پرواز، خودرو اختصاصی برای آنان در نظر گرفته می‌شود. در پروازهای با وقفه طولانی نیز مسافران می‌توانند از سوئیت‌های یک یا دوتخته برای استراحت بهتر استفاده کنند.

6-کاماپرس

هزینه خدمات سی آی پی فرودگاه امام

تشریفات سی آی پی در مجموع حدود سه میلیون و 532 هزار تومان هزینه خواهد داشت که این هزینه البته شامل کودکان زیر دو سال نمی‌شود. رزرو خدمات سی آی پی در فرودگاه امام حداقل تا سه ساعت مانده به پرواز امکان‌پذیر است. خبر خوب برای مسافران پروازهای بیزینس کلاس شرکت‌های هواپیمایی ماهان، عمان ایر، ایران ایر، فلای دبی و امارات اینکه با تهیه بلیط از این شرکت‌ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای خدمات سی آی پی نیست و این خدمات به صورت رایگان در فرودگاه امام به آنان ارائه می‌شود.

4-کاماپرس

چگونگی کنسلی خدمات سی آی پی فرودگاه امام

امکان کنسل کردن خدمات سی آی پی فرودگاه امام و بازگشت، حداقل تا پنج ساعت قبل از پرواز وجود دارد. در صورت کنسلی، تأخیر پرواز یا منصرف شدن مسافر از دریافت خدمات سی آی پی فرودگاه امام تا پنج ساعت مانده به پرواز، وجه پرداخت شده بدون هیچ گونه جریمه‌ای به صورت کامل بازپرداخت خواهد شد.

3-کاماپرس

خرید تورهای آسیایی و اروپایی با «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه فعالیت، مرجعی مناسب برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی است. افراد با مراجعه به وبسایت ایوار می‌توانند در قالب تورهای مختلف، سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی کشورهای مختلف جهان تجربه کنند.

ایوار با اخذ ویزای شینگن، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، داشتن راهنمای تور و ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خارجی خواهد بود.

متقاضیان تورهای آسیایی و اروپایی می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان