چگونه هتل بزرگ تهران را رزرو کنیم؟

هتل بزرگ تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پایتخت ایران، سالانه، پذیرای مسافران زیادی است تا گردشگران را از هنرهای چشمگیر، معماری کاخ‌های سلطنتی، کوه‌های زیبا و رستوران‌های خوب خود شگفت زده کند. مانند هر مقصدی، مشکلی که مسافران با آن روبرو هستند انتخاب مکان مناسب برای اقامت است. بدون اغراق، تهران دارای سهم بالایی از گزینه‌های اقامتی شگفت انگیز برای انتخاب است.

هتل بزرگ تهران با موقعیت مکانی در قلب پایتخت، با امکانات رفاهی فوق العاده و خدمات استاندارد، آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل بزرگ تهران نزدیک به فرودگاه بین‌المللی و با دسترسی آسان به سیستم حمل‌ونقل عمومی است. کاماپرس، در ادامه به معرفی ویژگی‌های این هتل و رزرو آن می‌پردازد.

با امکانات هتل بزرگ تهران آشنا شوید

با توجه به نزدیکی این هتل چهار ستاره به مکان‌های دیدنی محبوب مانند موزه رضا عباسی، کاخ گلستان، برج میلاد و… مسافران می‌توانند به راحتی برخی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های تهران را تجربه کنند. استخر، اتاق ماساژ، پذیرش 24 ساعته، زنگ بیدار شدن، روم سرویس، صندوق امانات و پارکینگ رایگان با ظرفیت 80 خودرو از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل بزرگ تهران دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تهویه مطبوع هستند و آسایش مطلوبی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. وای‌فای رایگان در داخل اتاق‌ها و لابی از دیگر امکانات این اقامتگاه است. استانداردهای اقامتی هتل به شرایط حال معلولین نیز توجه می‌کند. رمپ ورودی برای تردد معلولین، حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی و اتاق از جمله خدمات به توانیابان جسمی است. رستوران و کافی شاپ هتل به ترتیب، با ظرفیت 200 و 50 نفر از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل بزرگ تهران دارای سالن کنفرانس و سالن همایش است.

هتل بزرگ تهران-کاماپرس

شرایط عمومی هتل بزرگ تهران

بسیاری از مسافران هنگام بازدید از پایتخت، هتل بزرگ تهران را جهت اقامت خود انتخاب می‌کنند. این هتل با ارائه ترکیبی ایده‌آل از آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده‌ها را با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی برای مسافران ارائه می‌دهد. قدمت این بنا به سال 1353 باز می‌گردد، با این حال در سال 1398 مورد بازسازی کامل واقع می‌شود. هتل بزرگ تهران با 205 واحد اقامتی در 12 طبقه به دو دسته اتاق‌های لوکس و اتاق‌های استاندارد تقسیم می‌شود. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین و اتاق دو تخته دبل با چشم اندازی از خیابان ولیعصر از جمله آن است. کارکنان چند زبانه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مهمانان هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر شش سال رایگان است. نرخ کنسلی در زمان‌های پرازدحام هتل و شرایط عادی، متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

هتل بزرگ تهران-کاماپرس

رزرو هتل بزرگ تهران از طریق سامانه مهر

سامانه رزرو آنلاین مهر، با شبکه‌ای گسترده از هتل‌های تهران و سراسر ایران، امکان رزرو هتل بزرگ تهران را تنها از طریق چند کلیک فراهم کرده است. این وبسایت با ارائه ویژگی‌ها و خدمات انواع اقامتگاه‌ها، بهترین و مناسب‌ترین هتل را به مسافران پیشنهاد می‌دهد. کاربران می‌توانند جهت رزرو هتل بزرگ تهران و کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و کانال تلگرام سامانه رزرواسین مهر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : رزرواسیون مهر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز