چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کد یوووچر از جمله کدهای پرکاربرد در دنیای پرداخت‌ها است و افرادی که مایل به دریافت این کد و استفاده از چنین خدماتی هستند باید آن را از درگاه‌های معتبر خریداری کنند. خرید کد یوووچر پیچیدگی خاصی ندارد و از طریق برخی سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و فعال در این حوزه امکان­پذیر است.

به گزارش کاماپرس، یوووچر نوعی خدمت پرداخت الکترونیکی است که توسط سامانه یوتوپیا (درگاهی متشکل از پیام رسان فوری، ایمل، ارز مجازی و یک مرورگر داخلی) در دسترس عموم مردم قرار داده شده است. خرید کد یوووچر زمینه را برای تسویه هزینه‌های گوناگون مثل خرید محصولات و خدمات، انتقال وجه و واریز به حساب‌های بانکی فراهم می‌کند.

این گزارش به بررسی مزایای خرید کد یوووچر در ایران برای خرید کالا یا خدمت از سایت­‌های خارجی پرداخته است.

کد یوووچر چیست؟

یوووچر مثل پول‌های فیات در نظام پرداخت نیست. پول‌های فیات باید به صورت فیزیکی ارائه شوند در حالی که یوووچر کاملا الکترونیکی بوده و هیچ مبلغ فیزیکی را شامل نمی‌شوند. این خدمت یک دنباله از اعداد و حروف است که با استفاده از آن مقدار معینی ارز به دست می‌آید. در واقع دارندگان کد یوووچر با استفاده از آن مقدار معینی ارز را در سیستم پرداخت منتقل می‌کنند. هر آنچه که متعلق به یوووچر است، به صورت دیجیتالی بوده و حتی کدهای یوووچر هم به صورت دستی ارائه نمی‌شود. افراد با ارائه این کدها در بستر اینترنت، امکان پرداخت در فروشگاه‌ها و وبسایت‌های هم پیمانان یوتوپیا را دارند. در حال حاضر بالغ بر 200 صرافی در نقاط مختلف جهان از ووچرها پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل افراد با خیال راحت می­‌توانند آن را خریداری و استفاده کنند.

تفاوت یوووچر با کردیت کارت

یوووچر به دلیل عدم وابستگی به بانک‌ها و حساب بانکی کار را برای مسافران و توریست‌های خارجی راحت کرده تا جایی که همه افراد امکان استفاده از آن را دارند. تنها باید یوووچر را از یک درگاه معتبر خرید کرد و برای خرید کالاها و محصولات مورد نظر به فروشگاه‌های پذیرنده آن رفت.

راز آسمان پایتخت

این خدمت تا حدودی جایگزین کردیت کارت شده است. زیرا کردیت کارت وابسته به حساب بانکی و بانک است و در واقع میزان اعتبار آن‌ها را بانک مشخص می‌کند. بنابراین هر چند کردیت کارت محدودیت خرید یوووچر را ندارد، اما گزینه مناسبی برای مشتریان خارجی محسوب نمی‌شود و دردسر آن زیاد است!

چگونگی استفاده از کد یوووچر

خرید کد یوووچر از درگاه‌های معتبر، فرآیند چندان پیچیده‌ای نیست. افراد به منظور خرید این کد باید در سایت مرتبط و هم پیمان با یوتوپیا عضو شوند و سپس با ارائه مدارک و احراز هویت و شارژ کیف پول خود، آن را بخرند. بعد از خرید کد یوووچر می‌توان محصول یا سرویس مورد نظر را از سایت‌های خارجی به سبد خرید اضافه کرد و سپس برای تکمیل فرآیند خرید و هنگام پرداخت مبلغ، روی گزینه پرداخت با یوووچر کلیک و کد در دسترس را وارد کرد.

قیمت این خدمت با کارمزد دریافتی و سایت ارائه دهنده آن متفاوت است. بنابراین نمی‌توان نرخ دقیق این خدمت را اعلام کرد. افراد برای خرید یوووچر با بهترین قیمت باید به یک درگاه معتبر مراجعه کنند.

کد یوووچر-کاماپرس

دلیل اهمیت خرید کد یوووچر از سایت‌های معتبر

کد یوووچر از لحاظ کاربری راحت و امنیت بالا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. افرادی که این کد را در اختیار دارند، به سرعت و بدون نیاز به ارائه اطلاعات محرمانه بانکی می‌توانند هر نوع خریدی انجام دهند. سایت‌های زیادی در بستر اینترنت، مدعی ارائه کد یوووچر اصل هستند، ولی از آنجایی که این کد در بستر اینترنت ساخته می‌شود، باید درگاه مطمئنی برای خرید آن انتخاب کرد؛ بنابراین برای خرید کد یوووچر نباید عجله کرد و بدون مطالعه، آن را از یک درگاه نامطمئن تهیه کرد. معمولا درگاه‌های مطمئن و شناخته شده، کد یوووچر اصل را با تاریخ انقضای مناسب به متقاضیان ارائه می‌دهند.

خرید کد یوووچر در ایران از “ایرانکس”

افرادی که ساکن ایران هستند و به کسب اطلاعات بیشتر درباره کد یوووچر و نحوه خرید آن تمایل دارند، می‌توانند به درگاه معتبر ایرانکس مراجعه کنند. وبسایت ایرانکس، یک مجموعه معتبر و با تجربه در ایران است که سابقه خوبی در زمینه تجارت الکترونیک و شناسایی نیازها در همین زمینه دارد. این مجموعه با دغدغه رفع نیاز مردم ایران در حوزه تجارت الکترونیک، خرید و فروش محصولات مجازی را به راه انداخته است. ایرانکس، امانت داری و صداقت را در اولویت کارهای خود قرار داده تا متقاضیان انواع خدمات الکترونیک با خیال آسوده به این درگاه روی آورند.

افرادی که مایل به خرید کد یوووچر هستند، کافی است به درگاه ایرانکس به آدرس https://iranex.cc مراجعه و بدون نیاز به ایجاد حساب در سایت یوتوپیا، آن را خریداری کنند. اطلاعات کامل درباره خرید یوووچر، موارد استفاده از آن و دیگر مسائل مرتبط با آن نیز در سایت ایرانکس ارائه شده است. در صورتی که به پاسخ سوالات خود نرسیدید، امکان تماس با کارشناسان مجموعه از طریق شماره تلفن 02128421266 و مطرح کردن سوالات خود را دارید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز