چهار ویژگی منحصر به فرد آیفون 14

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تنها شش ماه دیگر تا رونمایی آیفون 14  باقی مانده است. در همین حین، شایعات حول این محصول در حال افزایش است. قطعا این محصول طرفداران خاص خود را دارد که بی‌صبرانه منتظر انتشار ویژگی‌های آن هستند.

به گزارش کاما مدیا، برخی از ویژگی‌های این محصول تأیید شده است که در ادامه، به چهار مورد آن‌ها اشاره می‌شود.

دیگر خبری از نسخه مینی آیفون 14 نیست

مدتی است که فروش آیفون مینی شرکت اپل ناامیدکننده شده است. اکنون، منابع مؤثق تأیید کرده‌اند که دیگر از گوشی‌های مینی سری 14 نخواهیم دید.

آیفون 14 جدید (با کد D27 و D28) در نسخه های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی در دسترس خواهد بود، در حالی که مدل های Pro (با کد D73 و D74) ممکن است کمی طویل‌تر طراحی شوند تا با ویژگی‌های جدید تعبیه‌شده در این محصول سازگاری داشته باشد.

بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی کوچک‌تر هستید، باید آیفون SE 3 جدید و «طراحی آیکونیک» آن را انتخاب کنید.‌

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

طراحی متفاوت بین مدل‌های معمولی و پرو

آیفون 14 پرو دارای طراحی جدید طراحی حفره‌دارو کپسولی خواهد بود. این اولین باری است که اپل، ظاهر آیفون X  را کنار گذاشته و به سمت رویکردی جدید می‌رود. هر چند، این طراحی جدید منحصر به مدل‌های پرو خواهد بود، زیرا نسخه‌های معمولی احتمالاً با همان فرورفتگی قدیمی آیفون 13 باقی می‌مانند که 30 درصد کوچک‌تر از نمونه موجود در آیفون 12 است.

تحلیلگری به نام راس یانگ نیز این گزارش را تایید می‌کند و می‌گوید همه مدل‌ها دوباره در سال 2023 طراحی مشابهی خواهند داشت. تا آن زمان، اگر جدیدترین طرح را می‌خواهید، باید مدل‌های پرو را دنبال کنید.

مهندسی A15 برای آیفون 14، مهندسی A16 برای آیفون 14 پرو

منابع مستقل تأیید می‌کنند که اپل ممکن است امسال با عرضه برخی از مدل‌های آیفون 14 با همان تراشه A15 که آیفون 13 دارند، سنت شکنی کند.

تراشه A15 آیفون 14 6.1 اینچی و 14 مکس 6.7 اینچی را تامین می کند، اگرچه رم از 4 گیگابایت به 6 گیگابایت ارتقا می‌یابد. SoC جدید A16 برای مدل‌های بالاتر و گران‌تر 14 پرو و 14 پرو مکس قرار داده خواهد شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا اپل تراشه A15 را برای 14آیفون معمولی – مانند A15X – تغییر نام خواهد داد یا در عوض از نسخه قدرتمندتر موجود برای آیفون 13 پرو استفاده خواهد کرد.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برای آیفون 14 پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آیفون 14 پرو، سنسور 48 مگاپیکسلی واید است.

در حالی که یک دوربین 48 مگاپیکسلی می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را ارائه کند، این احتمال وجود دارد که اپل به دوربین با وضوح 12 مگاپیکسلی بسنده کند.. مدل‌های معمولی آیفون 14 دارای سنسور 12 مگاپیکسلی در همه لنزها خواهند بود.

شایعات دیگری نیز در مورد این گوشی وجود دارد. به عنوان مثال، اپل احتمالاً ارتباطات ماهواره‌ای را برای آیفون 2022 اضافه کند. این موضوع اولین بار برای مدل 13 شایعه شده بود، اما در نهایت چنین چیزی رخ نداد. جدای از آن، تمامی ویژگی‌های فوق احتمالا بخشی از آیفون 14 خواهند بود.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز