چرا باید از برزیل دیدن کنیم؟

تور برزیل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برزیل کشوری است که هرکسی باید یک بار در زندگی خود از آن بازدید کند. اما سوال اینجاست که دقیقاً کجا باید رفت؟ برزیل، سرزمینی پهناور با 8.5 میلیون کیلومتر مربع مساحت است؛ بنابراین در این کشور، انتظار دیدن مکان‌های متنوع زیادی را خواهید داشت. دو شهر ریودوژانیرو و سائوپائولو معمولا در اولویت گردشگران قرار دارند. شهر مسیح رستگار به عنوان یک مرکز فرهنگی با برخی از بزرگترین جاذبه‌های جهان مانند ساحل کوپاکابانا مشهور است. به طور کلی، سفر به برزیل به دلیل داشتن فضای پر جنب و جوش و پیشینه فرهنگی عظیم، تجربه جذابی برای گردشگران به­ حساب می‌­آید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی این کشور زیبا پرداخته است.

غذاهای شگفت‌انگیز

غذاهای برزیلی، ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف مانند اروپا، آفریقا و آسیا است. غذاهای پرتغالی و همچنین سنت غذایی مردم بومی آمریکای جنوبی بیشترین تأثیر را بر ذائقه امروز آن‌ها گذاشته است. با این حال، غذاهای برزیلی بخش بسیار متمایز و اجتناب­‌ناپذیری از تجربه دیدار از این کشور است. به دلیل وسعت زیاد، سنت‌های غذایی برزیل در مناطق مختلف متفاوت است، اما صرف نظر از اینکه از کدام قسمت برزیل دیدن می‌کنید، برخی از غذاها در تمامی برزیل محبوبیت خاص خود را دارند.

امپادا را می‌توان به عنوان غذای خیابانی و پرطرفدار در سراسر برزیل یافت. این غذا معمولا از مرغ، پنیر خامه‌ای، نخود و ذرت درست می‌شود. البته به جای مرغ می‌توان از گوشت‌های دیگر نیز استفاده کرد. احتمالاً در مورد میوه آکای شنیده‌اید که می‌تواند با میوه‌های دیگر نظیر گرانولا یا موارد مشابه ترکیب شود. این ترکیب به عنوان یک میان وعده بسیار محبوب در منوی رستوران‌های ساحلی قرار دارد.

فاروفا از دیگر غذاهای منحصر به فرد این کشور است. این وعده غذایی از آرد تاپیوکای سرخ شده با بیکن سرخ شده، برنج و لوبیا درست می‌شود. فاروفا بسیار لطیف بوده و برزیلی‌ها آن را به عنوان غذای جانبی یا اصلی میل می‌کنند. برزیل همچنین یک کشور رویایی برای عاشقان قهوه است. این کشور یک سوم قهوه جهان را تولید می‌کند. قهوه برزیل به دلیل طعم و کیفیت متمایز خود، همچنان پیشرو و معروف است.

راز آسمان پایتخت

تور برزیل-کاماپرس

آب و هوای عالی

بازدید از برزیل، یک ایده عالی در تمام طول سال است، زیرا آب و هوای آن مطلوب و دلپذیر است. باران در برزیل مستثنی نیست، اما در این کشور از نظر آماری حدود 300 روز آفتابی در سال وجود دارد. برزیل کشوری استوایی است که بیشتر در زیر خط استوا قرار دارد و به همین دلیل، دما می‌تواند در برخی نقاط به بیش از 40 درجه سانتی­گراد برسد. به لطف آب و هوای گرمسیری، سواحل شنی برزیل با آب­های شفاف، مقصدی جذاب برای گردشگران در سراسر جهان است. تابستان در شهرهایی مانند ریودوژانیرو و رسیف هوای آفتابی را تجربه می‌کند؛ در حالی که زمستان‌ها معتدل است

در حالی که تمام نیمکره شمالی در حال یخ زدن است، زندگی ساحلی در برزیل در حال اوج گرفتن است. اگر می‌خواهید از سرمای زمستانی در جغرافیای خود فرار کنید، باید بازدید از این کشور را در اولویت قرار دهید. در این شرایط توصیه می‌شود که حتما کاپشن بارانی ضدآب و سبک همراه داشته باشید. علاوه ‌بر این، بهتر است که یک ژاکت پشمی، کلاه و دستکش در چمدانتان باشد.

حمل‌ونقل توسعه یافته

شهرهای بزرگ برزیل مانند ریودوژانیرو، سائوپائولو و بلوهوریزونته از شبکه‌ حمل‌ونقل خوبی بر اساس سیستم‌های مترو، اتوبوس، ون و در برخی موارد قطار برخوردارند. در شهرهای وسیعی مانند سائوپائولو، استفاده از مترو می‌تواند کمی سخت باشد، زیرا مسیرهای آن کمی پیچیده بوده و معمولا جمعیت زیادی در قطارها و سکوها به چشم می­خورد؛ با این حال، سیستم مترو ارزان و اغلب سریع‌تر از اتوبوس و اوبر در سائوپائولو، شما را به مقصد می‌رساند. پیش از سوار شدن به اتوبوس یا مترو در این شهر، کارت هوشمند قابل شارژBilhete Único را از غرفه­‌های ایستگاه مترو یا دستگاه بلیط خریداری کنید. ریودوژانیرو نیز کارت مشابهی دارد. بهترین راه برای یافتن مسیرها و برنامه‌های حمل‌ونقل عمومی در هر نقطه از برزیل برای گردشگران، استفاده از گوگل­مپ است. به طور کلی برزیل ارتباطات مسافرتی خوبی در داخل و خارج دارد. با توجه به وجود صدها فرودگاه در برزیل، پرواز به این کشور نیز آسان است.

تور برزیل-کاماپرس

رزرو تور برزیل با بهترین قیمت

آژانس گردشگری “هرمس” به عنوان مجری مستقیم تور برزیل، سه پکیج متفاوت از این تور را برای گردشگران از مبدا تهران و مشهد در نظر گرفته است که متناسب با پکیج و هتل انتخاب شده، هزینه تور متفاوت است. هشت گشت شهری رایگان و پنج وعده نهار از جمله امکانات تور برزیل است. علاوه‌ بر برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، صدور بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌ها و درخواست ویزا، از دیگر امکانات و خدمات این مجموعه است. کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌ بر وبسایت /https://hermes724.com، به صفحات واتساپ، اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز