چاق ترین حیوانات جهان که از دیدنشان تعجب می کنید (ویدیو)

ژیوار

در قلمرو حیوانات تنوع بسیار زیادی در اندازه و شکل و ترکیب وجود دارد ولی بسیاری از آن ها هم به خاطر وزن زیاد و چاقی شان معروف هستند. البته وقتی درباره حیوانات بزرگ صحبت می کنیم، وجود چربی در بدن چیز بدی نیست و گاهی برای ادامه بقا لازم است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که حیواناتی چاق و تعجب برانگیز را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وزن خوک ها گاهی اوقات می تواند به بیش از 315 کیلوگرم برسد. فیل دریایی نیز با 40% چربی بدنی، یکی از چاق ترین حیوانات روی زمین به شمار می آید. با این که وزن فیل های دریایی به بیش از 4.5 تن می رسد ولی به لطف برخورداری از این توده چربی می توانند بیش از دو ساعت در آب بمانند.

از دیگر حیوانات چاق می توان به فیل آفریقایی اشاره کرد که بزرگترین حیوانی است که بر روی زمین راه می رود. فیل که یکی از ساکنان بسیار قدیمی زمین محسوب می شود می تواند تا 6 تن وزن داشته باشد. فیل هم مانند بسیاری از حیوانات بزرگ جثه، گیاه خوار است و علتش این است که منابع گیاهی زیادی برایش وجود دارد تا از آن تغذیه کند.

دریان سفر امید

از میان جانوران چاق آبزی می توان از نهنگ نام برد که 200 تن وزن دارد و فقط وزن زبان آن به تنهایی می تواند با وزن یک فیل برابری کند. نهنگ حیوانی است که بالاترین درصد چربی بدنی را در بین حیوانات خشکی و دریا دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز