پرفروش ترین عطرهای جهان را بشناسید

استفاده از عطر به افراد کمک می‌کند ظاهر جذاب‌تری داشته باشند، بسیاری از مردم به برند‌های خاصی علاقه‌مند هستند و بسیاری عطر مخصوص به خود را دارند. برخی به عطر‌هایی با رایحه شیرین و برخی به عطر‌هایی به رایحه خنک یا تلخ علاقه‌مند هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس نام‌هایی مانند ورساچه، شنل، دولچی گابانا، ایوسن لورن، دیور، مارک جاکوبز، لانکوم، کلوهه و والنتینو در فهرست 10 عطر پرفروش دنیا جای می‌گیرند.

شنل 0.5 لئو

یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند شنل در بین خانم‌ها شنل 0.5 لئو است. این عطر با رایحه گل یاس، آلدئید و گل رز آمیخته شده است و در میان بانوان عطرباز محبوبیت بسیار زیادی دارد. این عطر با رایحه خاصی که دارد به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند تبدیل شده است.

آریاک سفر

شنل کوکو مادمازل ایو.دا

این عطر در سال 2001 توسط شرکت شنل عرضه شد. استفاده از گل‌های سبز، توت‌ها و گل‌های طبیعی رایحه خاصی را در این عطر ایجاد کرده است. طراحی زیبا و خیره‌کننده آن به شکل الماس شیشه‌ایی، جلوه ویژه‌ایی دارد. این عطر برای بانوان جوان 20 تا 30 سال مناسب است.

عطر ادو توالت لایت بلو دولچه اند گابانا

اگر طرفدار نت‌های بویای مختلف هستید، این عطر یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شماست. در این عطر با الهام‌گیری از چوب، میوه، سیب سبز و یاس بامبو رایحه خاصی را خلق کرده است که مناسب فصل تابستان و بهار است و در دو نوع اندازه مختلف و برای هرنوع سلیقه طراحی شده است.

عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم

خاص‌ترین رایحه عشق و الهام از ظرافت زنانه را می‌توان میس دیور نام برد. در تولید این عطر از جلوه و جسارت رز دمشقی و زیبایی و طراوت آن برای نمایش عطر و ترنج کالابریایی، چوب رز زنده و فلفل صورتی، برای رایحه خاص آن استفاده کرده‌اند. امضای میس دیور مهم‌ترین ویژگی این عطر جذاب است.

عطر ایوسن لورن مون پاریس

عطر مون پاریس در سال 2016 با الهام از تمشک، توت فرنگی، پرتغال، نارنگی و کالون در نت‌های اولیه و نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، خزه و سدر در نت‌های پایه، ترکیب دل‌نشینی را خلق کرده است. این عطر در بسته‌بندی‌های جذاب و اندازه های 30 50 و 90 میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

شنل الور

درسال 1996 برند شنل با ارائه عطری با رایحه گل و خاص، محصولی را معرفی کرد که برای بانوان بسیار جالب بود. این عطر با الهام از لیمو، پرتفال، هلو و ترنج در نت‌های اولیه و چوب صندل، نعناع هندی، وانیل و وتیور در نت‌های پایه، رایحه خاصی را خلق کرد که این ماندگار‌ی بالایی دارد.

کلوهه ادو پرفیوم

عطرهای سبک و ساده همیشه اعتماد‌به‌نفس و جسارت جذابی را به افراد منتقل می‌کنند. عطر کلوهه ادو پرفیوم در سال 2008 با استفاده از رایحه‌های ساده و سبک مثل رز، مگنولیا، سدر و لیچی، عطر جسورانه‌ایی را تولید کرده است که بسیار خاص پسند است و می‌تواند عطر منحصربه‌‌فرد هرکسی باشد.

 

عطر مارک جاکوبز پرفکت ادو پرفیوم

از نفس‌گیر‌ترین عطرها در سال 2020 می‌توان به مارک جکوبز پرفکت اشاره کرد. این عطر با استفاده از ریواس، شیر بادام، نرگس و سدر، رایحه دل‌انگیزی را تولید کرده است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌تواند نفس هر فردی را بند بیاورد.

لانکوم لانویت ترزور (لنکوم ترسور ل نویت)

اگر طرفدار گل‌های شرقی هستید این عطر یکی از بهترین گزینه‌های شماست. در این عطر با استفاده از هلو، رز، یاس بنفش و زنبق، رایحه خوشبویی خلق شده که برای بانوان بسیار جذاب و دلربا است. سوفیا گروسمن در سال 1990 با ارائه این عطر، غافلگیری جذابی برای بانوان خلق کرد.

عطر والنتینو ووچه ویوا

ولنتینو در سال 2020 محصول و طراحی خاص و ساده‌ایی را ارائه داد که بسیار پرفروش شد. این عطر با استفاده از پرتغال، ترنج و زنجبیل در نت‌های اولیه و چوب بلوط و وانیل در نت‌های پایه، ترکیب بسیار جذابی را خلق کرد. این عطر به صورت بطری شیشه‌ایی شفاف و ساده، توانست طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “پرفروش ترین عطرهای جهان را بشناسید

  1. رضوان گفته:

    خیلی خوبه، از معرفی رایحه های خوب خیلی ممنونم. بهترین عطرهایی که من می پسندم از شرکت فارینا هستش مخصوصا عطر یاسش حس خوبی میده

  2. سحر گفته:

    میشه لطفا عطرهای مخصوص روز و مخصوص شب در برندهای مختلف رو هم معرفی کنید
    من عطر blooming bouquet رو خیلی دوس دارم و استفاده میکنم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز