پیش فروش پژو پارس سال و 2 محصول جدید ایران خودرو از فردا

ژیوار

گروه صنعتی ایران خودرو از فردا سه شنبه به مدت سه روز پیش فروش پژو پارس سال و 2 محصول جدید خود را با موعد تحویل سه ماهه و قیمت قطعی برگزار می کند.

به گزارش کاماپرس، این نوبت از پیش فروش ایران خودرو هفدهمین فروش فوق العاده این شرکت است که به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اجرایی می شود. در این طرح پیش فروش پارس سال ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه انجام خواهد شد.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

جزئیات قیمت خودروهای پیش فروش شده بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت

قیمت قطعی در نظر گرفته شده از سوی ایران خودرو برای پژو پارس سال بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت 140 میلیون و 273 هزار تومان ، قیمت قطعی در نظر گرفته شده برای پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای 268 میلیون و 733 هزار تومان و قیمت قطعی در نظر گرفته شده برای خودرو دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک حدود 390 میلیون تومان است

دریان سفر امید

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند از فردا تا پنج‌شنبه همین هفته، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچون پیش فروش های قبلی ، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از ورود واسطه ها به روند توزیع خودرو اجرا می شود که از آن جمله می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی اشاره کرد.

اخبار مهم و پربازدید امروز:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پیش فروش پژو پارس سال و 2 محصول جدید ایران خودرو از فردا

  1. امین دهقان۱۷۵۵۸۴۷۲۶۲ گفته:

    سلام من امین دهقان ب کدملی۱۷۵۵۸۴۷۲۶۲هستم،همه شرایطم برا قرعه کشی دارم یکسالونیم۱۶بارثبت نام کردم وهرروز پولم بی ارزشتروماشین گرونترمیشود…چیکارباید بکنم ک بعد۳۸سال بتونم ی خودرو صفر ایرانی بخرم؛؛؛90%اونا ک درمیان امتیازشون رو میفروشن،یا ماشین کهنه توخونه خودشون روتوبازارآزاد میفروشن وماشین صفرباش میخرن_پ تکلیف مث من چی میشه تاکیی قرعه کشی بیفایده بگیریم…لطفان پاسخ بدهید؟

  2. منیژه ورمزیار گفته:

    سلام من هم با شماره ملی 3874676099با ایندفعه میشه ۱۵دفعه هست که ثبتنام میکنم خداشاهده دیگه امیدمو از دست دادم،اگه خدابخواد بایاری خدا ببینیم این دفعه به اسمم درمیادش یامثل بارهای قبل….خواهشن پیگیری کنید،ممنون خدانگهدار💟

  3. علی گفته:

    مثلا کد ملی مینویسید که دلشون بسوزه براتون پارتی بازی کنن؟؟!!
    شرایط برای همه یکسانه ، این دیگه شانسیه ، باید خیلی خرشانس باشی که برنده بشی ، منم چندین بار ثبت نام کردم در نیومد ،
    این روش فروش غلطه… که ممکنه یک نفر دفعه اول برنده بشه ، یک نفر هم ۵ سال برنده نشه ، باید برن تحقیف کنن ببینن هر کس واقعا نیاز داره بهش بدن ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز