یارانه نقدی خرداد 1400 آخرین یارانه 45500 تومانی است؟

صد و بیست و چهارمین یارانه نقدی 45500 تومانی فرداشب پنجشنبه 19 خردادماه 1400 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و با توجه به پایان دولت دوازدهم ، احتمال این که یارانه بعدی به دستور رئیس جمهور آینده دچار تغییراتی شود ، وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، نامزدهای ریاست جمهوری درباره یارانه نقدی اظهارات گوناگونی داشته‌اند و بعید به نظر می‌رسد در صورت پیروزی هر یک از آنها، یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی فعلی به همین شکل ادامه پیدا کند.

10 برابر کردن یارانه و یارانه وان ؛ وعده نامزدهای ریاست جمهوری

برخی نامزدها به صراحت از 10 برابر کردن یارانه 45500 تومانی سخن گفته اند و البته تصریح کرده اند که تعداد مشمولان یارانه را کاهش خواهند داد و برخی دیگر نیز وعده دو برابر کردن یارانه را داده اند.

از سوی دیگر یکی دیگر از نامزدها از یارانه وان – که نوعی یارانه از محل تخصیص بنزین دولتی به هر کد ملی به جای افراد مالک خودرو – سخن گفته و عدالت یارانه ای را از مسیر دنبال می کند.

آریاک سفر

به هر شکل بنا به اعلام ستاد هدفمندی یارانه ها، یکصد و بیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه سال جاری روز پنج شنبه  مورخ  ۲۰/۰۳/۱۴۰۰ راس ساعت ۰۰/۲۴ پرداخت  خواهد شد .

در این اطلاعیه آمده است، یارانه های پرداختی خردادماه( 1400 ) مانند سنوات گذشته به ازای هرنفر 455,00 ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی (ره) وسازمان بهزیستی کشوربه حساب سرپرستان محترم خانوارها واریزوقابل برداشت خواهد بود.

همچنین  براساس  مصوبه ستاد ملی کرونا واطلاع رسانی های قبلی انجام شده ، این ماه دوازدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام  کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات رادریافت کرده اند کسر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز