رنو تالیسمان مدل 2022 ؛ همچنان بی رقیب در بازار (ویدیو)

لست سکند

رنو تالیسمان را می توان به عنوان یک سدان خانوادگی نیمه لوکس معرفی کرد که در بازار ایران توانست رقبایش را به خوبی کنار بزند. رنو تالیسمان برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شد و اکنون با فیس لیفت جدید در مدل 2022 آماده عرضه به بازار است. البته رنو در سال 2020 اعلام کرده بود که قصد تغییر تالیسمان را ندارد و این سدان به صورت فیس لیفت در سال های آینده عرضه می شود. در این ویدیو ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی رنو تالیسمان 2022 را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنو برای تالیسمان سه پیشرانه در نظر گرفته است. پیشرانه بنزینی یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری مجهز به توربوشارژر است که می تواند 225 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. دو موتور دیزلی 1.7 لیتری و 2 لیتری نیز انتخاب های دیگر برای این خودرو هستند.

خبرهای مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “رنو تالیسمان مدل 2022 ؛ همچنان بی رقیب در بازار (ویدیو)

  1. کوروش وطن دوست گفته:

    به نظر شما این خودروهای خارجی که تبلیغاتشان را در سایت میگذارید و قشر کارمند هم که دزدی و اختلاس نمیکنند نمیتواند این ماشینها را عمرن بخرند. شما خیانتکارها هم قیمت این ماشینها را عمدن میبرید بالا که فقط اون میلیاردرهای مثل خودتون بتوانند بخرند بقیه ملت حق رفاه و شادی کردن ندارند.امیدواریم که به همين زودی یک روزی بیاید که تمام ملت ایران نفس راحتی از دست این مافیای خودروسازی بکشند و هر کسی هر ماشینی با هر مدلی خاست به ارزان ترین قیمت بخرد و سوار بشود. الهی آمین.

  2. بیدار گفته:

    متاسفانه گاو علف میخورد اگر به گاوکباب بدهی آن را تف می کند اکثریت ملت ما سزاوار پراید هستند بقیه هم باید چوب این جماعت را بخورند

  3. ناشناس گفته:

    اینو بهش میگن ماشین..خوشگل و ایمن..همه چیزش عالی..اونوقت ما ایرانیا باید اشغالترین ماشینای دنیا رو خودروی ملی بدونیم..البته یه زمانی حتی تاکسیهای ما بنز بودن و بیوک و شورلت و کادیلاک و بی ام و..ائودی، فیات و الفارمئو و چهره خیابونای مارو مدرنترین و باکلاسترین خیابونای خاورمیانه معرفی میکردن..هیهااااات..

  4. حمید رضا رجبی گفته:

    خدا ما رو از دست مافیا های مختلف مثل مافیای خودرو ، مافیای دارو ، مافیای سکه و ارز ، مافیای غلات ، مافیای …… و …… نجات بده .

  5. سایه گفته:

    با سلام‌.خداقوت .ماشین بی نظیری به نظر میاد .لطفا بفرمایید چه وقت به بازار می آید؟ و قیمت چند می باشد؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز