پیشنهاد جدید روبوتاکسی‌‌ به اوبر

اوبر-کاماپرس
ژیوار

کروز جنرال موتورز خودروهای خودران خود را برای سال آینده به پلتفرم اوبر پیشنهاد کرده است. این پیشنهاد به مسافرین اوبر اجازه می‌دهد سفر خود را با خودرویی خودران انتخاب کنند. اوبر از پاییز سال گذشته در فونیکس آریزونا خودروهای بدون‌راننده‌اش را با شراکت با وایمو شرکت آلفابت به مسافرین پیشنهاد داده بود که حدود 700خودرو در ناوگان داشت و تنها شرکت آمریکایی بود که از روبوتاکسی‌های بدون سرنشین استفاده می‌کرد.

به گزارش کاماپرس، حالا کروز پس از تصادف مهم سال گذشته‌اش در سانفرانسیسکو که شرکت را وادار به متوقف‌کردن عملیاتش کرد، دنبال بازگشت به جاده‌های ایالات متحده است. اوایل امسال، این شرکت آزمایش ایمنی رانندگان را دوباره آغاز کرد تا دولت را از ایمنی خودروهایش مطمئن کند.

کروز هفته گذشته هم موافقت کرد تا 1200 روبوتاکسی خود را به‌خاطر مشکل ترمز‌هایش فرابخواند تا به این مسئله رسیدگی کند. شراکت اوبر با کروز از آنجا شکل گرفت که مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک از طرح‌های به‌تعویق‌افتاده‌اش برای روبوتاکسی‌ها پرده برداشت. به‌بهره‌برداری رساندن تجاری از خودروهای خودران سخت‌تر از چیزی است که انتظار می‌رفت و به‌خاطر فناوری پیچیده‌، سرمایه‌گذاری نجومی، بررسی‌های سختگیرانه آیین‌نامه‌ای و تحقیقات فدرال از موعد مقرر طولانی‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اوبر بخش خودران شرکتش را در سال 2020 فروخت تا حفظ‌ سرمایه کند و تمرکز اصلی‌اش روی کسب‌وکار اصلی‌اش باشد. اوبر در حال حاضر به‌طور سالانه سفرهایش را با این نوع خودروها افزایش داده و با شرکت‌هایی همچون وایمو در این زمینه کار می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوبر
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز