قیمت کرایه تاکسی از تهران تا فرودگاه امام چقدر است؟

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، مسافرانی که برای عید مقاصد خارجی را انتخاب کرده‌اند عزم سفر می‌شوند که یکی از لازمه‌های رسیدن به پرواز هوایی به موقع رسیدن به فرودگاه است.

بسیاری افراد برای راحت‌تر و به موقع رسیدن به فرودگاه امام، تاکسی‌های فرودگاه یا تاکسی‌های اینترنتی را انتخاب می‌کنند که کاماپرس در ادامه هزینه سفر درون شهری از تهران تا فرودگاه امام را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

براساس اطلاعات کسب شده از سوی تاکسی‌های فرودگاه امام هزینه سفر از تمامی نقاط تهران به این فرودگاه 400 هزاتومان خواهد بود. چناچه مسافران از فرودگاه به مناطق تهران تاکسی بگیرند، این سفر درون شهری 490 هزارتومان به بالا هزینه خواهد داشت.

آریاک سفر

کرایه تاکسی اینترنتی از تهران تا فرودگاه امام

براساس بررسی‌های صورت گرفته از قیمت تاکسی‌های اینترنتی، در حال حاضر هزینه سفر درون شهری از بهارستان تا فرودگاه امام حدود 152 هزارتومان قیمت دارد.

مسافرانی که در الهیه سکونت داشته باشند برای رسیدن به فرودگاه با تاکسی‌های اینترنتی باید مبلغی حدود 158 هزارتومان بپردازند.

براساس بررسی انجام شده هزینه سفر درون شهری با اسنپ از جنت‌آباد تا فرودگاه بین‌المللی تهران حدود 242 هزارتومان هزینه خواهد داشت.

مسافرانی که در علی‌آباد حضور داشته باشند برای رسیدن به فرودگاه امام باید مبلغی حدود 107 هزارتومان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “قیمت کرایه تاکسی از تهران تا فرودگاه امام چقدر است؟

    • ali گفته:

      درود بر شما برده داری نوین البته از روی ناآگاهی مردم و صد البته از عدم اطلاعات خود راننده است برای مثال من در جریان پرونده ای هستم که مسافر در خودروی شخصی اینترنتی که تصادف منجر به جرح شدید شده بود هستم که الان بعد از شش ماه همچنان خانواده مجروح و راننده درگیر این پرونده هستند بیمه 20 درصد از دیه را نمی‌دهد چون بیمه ماشین بیمه حمل مسافر نبوده و مسافر هم رضایت نمی‌دهد براستی که اگه مردم قوانین را مطالعه کنند قطعأ به خودشان و دیگران ضرر نمی‌زنند ولی جمله ایرانیان با دیدگاه مرگ برای همسایه است زندگی با شانس را انتخاب میکنند که متأسفانه اتفاق و حادثه خبر نمیکند و نوبتی یخه مردم بیخیال را می‌گیرد ایرانیان بهای جان و مال خود را با کرایه پایین تر بیمه میکنند ولی خارجیها جان و مال خود را ارزش گزاری نمی‌کنند و این فرق بین تفکرهاست

  1. سهراب خسروی گفته:

    تاکسی های اینترنتی بهترین گزینه برای سفرهای درون شهری ویرون شهری است..صددرصد مسافرین راضی هستند.اگه تاکسی های اینترنتی نباشندتاکسی های فرودگاه سرآدم رامی برند.

  2. کامران مسعودیان گفته:

    سلام ممنون از گزارش خوبتون اما یک مشکل در این گزارش هست واون اینکه ابدا هیچوقت بیش از۱۵۰ هزارتومان کرایه تاکسی های اینترنتی درتهران وجودندارد زیرا این سیستم اینطور تعریف شده که هیچ کرایه بیش از ۱۵۰ هزارتومان امکان پذیر نیست

    • محمد گفته:

      خیر اینطور نیست من مسیر امام به نیاوران بردم ۳۲۳هزار بسته به شرایت وتایم ترافیک و… ولی این همیشگی نیست

  3. میر شجاع گفته:

    سلام متاسفانه کنترل درستی روی تاکشیهای اینترنتی نیست خرابی و نقص فنی خودرو صلاحیت راننده و تخصصش و شهر شناسیش بسیار مهم است چندینبار موارد زیاد دیدم کسی که رانندگی خوب بلد نبود ماشینی که نقص فنی جلوبندی یا ترمز و یا کمک داشت راننده ای که مسیر بلد نبود نت قطع شد مشکل ساز شد بماند از اینکه مسیر فرودگاه امام خطرناک است و اصلا بنظر من پرایدهای مدل پایین نباید ان مسیر تردد کنند

  4. مسافر گفته:

    بابت چی باید مسیر مهرآباد تا فرودگاه امام 400 تا 500 باشه اگه تاکسی های اینترنتی نباشند تاکسی فرودگاه پوست مردم میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز