پورشه یک تراکتور آنتیک را حراج کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای کلکسیونرهای خودروهای آنتیک و البته خاص، این خبری هیجان‌انگیز است که پورشه یکی از تراکتورهای قدیمی خود را با قیمت زیر 40هزاردلار در معرض فروش گذاشته است.

به گزارش کاماپرس؛ برای طرفداران خودروهای کلاسیک و عتیقه، اینکه پورشه یکی از نایاب‌ترین خودروهای خود را با قیمت 35هزار دلار در معرض فروش گذاشته از آن جهت جالب توجه است که این اين پورشه جونيور 108  یک تراکتور کشاورزی است که در بهترین حالت در زمین‌های کشاورزی و بین گل ولای کاربرد دارد.

فروشنده اين تراكتور در وبسايت كلاسيك كار دات كام مي‌گويد كه اطلاعات در مورد اصل اين تراكتور جونيور 108 در دست نيست چون به خيلي سال قبل باز مي گردد اما اين موردي كه در معرض فروش قرار گرفته، در آلمان كاملا تعمير و به روزرساني شده  اما آثار استفاده ساليان متمادي روي آن كاملا پيدا است. تمامي اطلاعات حك شده توسط كارخانه كاملا دست نخورده باقي مانده  و فقط جاهايي كه واقعا لازم بوده، قطعات نو سوار شده است.

به نقل از سایپانیوز، بين سالهاي 1959 تا 1963، حدود 125 هزار دستگاه از تراكتور هاي پورشه-ديزل به توليد رسيد و فقط 1000 دستگاه از آن به آمريكا صادر شد. با اين كه انواع مختلفي از تراكتور هاي پورشه به توليد رسيد اما مدل جونيور آن به موفقيت چشمگيري رسيد. در آن زمان كشاورزان فقط لازم بود 1750 دلار جمع كنند و يكي از اين تراكتور ها را بخرند.

وضعیت موتور: سالم

راز آسمان پایتخت

براي همين نمونه پورشه-ديزلي 1959 كه در ClassicCars.com  تبليغ شده معروف به جونيور 108 نسبتا ناياب و در حقيقت نوعي عتيقه به حساب مي آيد.

در اين تراكتورهاي پورشه موتور ديزلي تك سيلندري به كار گرفته شده و 15 اسب بخار قدرت دارد. هر چند كه اين قدرت ديگر قابل توجه نيست اما از اين جهت خاص است كه سيستم انتقال قدرت آن 6سرعته است.

برای خریداران لازم است که بدانند که این تراکتور از لحاظ فني و موتوري وضعيت سالمي دارد و جالب اين است كه فروشنده يك فايل صوتي از اين تراكتور هم قرار داده تا متقاضيان بتوانند صداي خاص اين تراكتور را بشنوند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز