پنج جاذبه دیدنی تور ویتنام

تور ویتنام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویتنام با داشتن غارهای شگفت‌انگیز، خلیج‌های خیره‌کننده، بازارهای رنگارنگ و زندگی شبانه هیجان‌انگیز به بهشت مسافران و گردشگران تبدیل شده است. این کشور طیف وسیعی از سرگرمی‌ها را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد و سلایق گوناگون را راضی می‌کند. این کشور آسیایی دارای مجموعه‌ای از مناظر سرسبز طبیعی و جاذبه‌های فرهنگی است.

کاماپرس در این گزارش، پنج مکان استثنایی که افراد در تور ویتنام نباید دیدن آنها را از دست بدهند، معرفی کرده است.

بازدید خلیج هالونگ

خلیج هالونگ، یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناظر ویتنام است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. جزیره‌های آهکی متعددی در این خلیج وجود دارد که طی سال­های طولانی توسط آب و باد به قله‌های ناهموار تبدیل شده‌ است. گردشگران در تور ویتنام می‌توانند با قایق سفر کنند و از تماشای مناظر نمادین خلیج هالونگ لذت ببرند. همچنین غار ماموت، هانگ سونگ سوت و غارهای دیگری در این خلیج وجود دارد که شگفتی‌های زیادی برای تماشا دارند.

رزرو کردن کشتی‌های تفریحی نیز یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از زیبایی این منطقه است. همچنین روستاهای شناور این منطقه، فرصت مناسبی برای آشنایی با مردم محلی و امتحان کردن غذاهای محلی فراهم می‌کند. البته گردشگرانی که تمایل به کسب یک تجربه هیجان‌انگیزتر دارند، می‌توانند کایاک‌سواری را در این خلیج امتحان کنند.

تور ویتنام-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گشت و گذار در هانوی

هانوی – پایتخت ویتنام – یکی از باستانی‌ترین شهر‌های جهان است که در سواحل رود سرخ واقع شده است. موزه‌های منحصربه‌فرد، غذاهای لذیذ، معابد طلایی، ساختمان‌های استعماری و مقاصد تفریحی و بازارهای سنتی از جاذبه‌های دیدنی و سرگرم‌کننده هانوی به شمار می­رود. گردشگرانی که به بازدید از بافت تاریخی و فرهنگی علاقه دارند، تماشای قلعه امپراطوری تانگ لانگ، مرکز اداری 800 ساله ویتنام و مقبره هوشی را باید در برنامه تور ویتنام خود در نظر داشته باشند. بازار دون ژوان، یکی از بهترین مناطق برای گشت و گذار و خرید بوده؛ چرا که زندگی شبانه و پر زرق و برقی در این منطقه در جریان است.

هانوی-کاماپرس

تماشای هوی آن

هوی آن، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آسیا است که در ویتنام واقع شده و در سال 1999 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است. هوی آن، یکی از مهم‌ترین شهرهای فرهنگی و تاریخی و همچنین یکی از ثروتمندترین شهرهای ویتنام محسوب می‌شود. موقعیت تجاری این شهر بندری باعث شده که معماری این منطقه تا حد زیادی تحت تاثیر ژاپن و چین باشد. باید در نظر داشت که این شهر فرودگاه و ایستگاه قطار ندارد و فقط از طریق جاده می‌توان به آن سفر کرد. به عنوان یک مرکز تجاری، غذاهای هوی آن به طرز جالبی لذیذ بوده و از فرهنگ‌های متعدد تاثیر پذیرفته‌ است. یکی از فعالیت‌های جذابی که گردشگران در تور ویتنام می‌توانند تجربه کنند، کلاس‌های آشپزی است که دستور پخت بعضی از غذاها با مواد اولیه به صورت عملی آموزش داده می‌شود.

گشت و گذار در هوشی مین

شهر هوشی مین در جنوب ویتنام قرار دارد که بزرگ‌ترین شهر و پایتخت مالی این کشور محسوب می‌شود. در این شهر تعداد زیادی از معابد و زیارتگاه‌های ادیان مختلف قرار دارد و گردشگران می­توانند در تور ویتنام به تماشای این معابد دینی بپردازند. در کنار معابد متعدد، تعداد زیادی از آسمان‌ خراش‌های بلند و مراکز خرید نیز قرار دارد.

این شهر بعد از جنگ به سرعت رشد کرده است، ولی با این وجود هنوز یکی از نمادین‌ترین شهرهای جنگ محسوب می‌شود. جاذبه‌های تاریخی مانند تونل‌های کوچی و بن دین، یکی از نمادین‌ترین بقایای جنگ ویتنام محسوب می‌شود. کلیسای جامع نوتردام، خانه اپرای سایگون و اداره پست مرکزی که در دوران حکومت فرانسوی‌ها ساخته شده‌، معماری کلاسیک فرانسوی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. همه این جاذبه‌های دیدنی در یک منطقه از شهر واقع شده‌ و به راحتی می‌توان از آن‌ها دیدن کرد.

تور ویتنام-کاماپرس

بازدید از پارک ملی فونگ نها که بانگ

یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در تور ویتنام، پارک ملی فونگ نها که بانگ است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این پارک در شهرر هانوی قرار گرفتهو  یکی از اعجاب‌‌برانگیزترین غارهای استالاکتیت و استالاگمیت محسوب می‌شود. گردشگرانی که تمایل به کسب یک تجربه ماجراجویانه دارند، می‌توانند تماشای این غار را در برنامه تور ویتام خود در نظر داشته باشند. محبوب‌ترین مقصد این پارک، غار بهشت است که تا عمق 31 کیلومتری زمین امتداد داشته و امکان دسترسی به آن با قایق وجود دارد.

تور ویتنام-کاماپرس

رزرو تور ویتنام با “هرمس”

آژانس گردشگری هرمس به عنوان برگزارکننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی، تورهای خود را به صورت انفرادی، گروهی و چارتری در بیش از 40 کشور و 150 شهر در دنیا برگزار می‌کند. همچنین گردشگران در صورت نیاز می‌توانند تور مورد نظر به مقصد خاصی را سفارش دهند و خدمات را طبق درخواست خود دریافت کنند. آژانس گردشگری هرمس دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و امکان صدور بلیط هوایی همه ایرلاین‌ها را دارد. همچنین این مجموعه در زمینه درخواست ویزای همه کشورهای دنیا مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای رزرو تور ویتنام درجه یک می‌توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز