دستگیری پسری که با خودروهای لاکچری دختران را اغفال می‌کرد + تصویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پسری که با اجاره خودروهای لوکس و ظاهری شیک به فریب دختران جوان و سوء استفاده و سرفت از آن‌ها می‌پرداخت به دام قانون اقتاد.

به گزارش کاماپرس، موضوع فریب دختران جوان توسط برخی افراد موضوعی است که همواره در صفحه حوادث نشریات و روزنامه‌ها شاهد آن بوده‌ایم اما این بار پسری که با خودروهای لاکچری دختران را اغفال می‌کرد، علاوه بر سوء استفاده از آن‌ها به سرقت پول و اموال ارزشمند آن‌ها می‌پرداخته است.

سرهنگ مرتضی نثاری با اعلام خبر بازداشت سارقی که اقدام به اخاذی از بانوان می‌کرد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مدتی قبل گزارشهای مردمی مبنی بر سرقت مقرون به آزار از طریق اخاذی و تهدید زنان توسط فردی به نام وحید به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منعکس شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای کارآگاهان مشخص شد، وحید با ظاهر کاملاً آراسته و موجه با اجاره خودروهای لوکس خارجی و گران‌قیمت در سطح شهر تهران پرسه‌زنی کرده و با شناسایی طعمه‌های خود از بین خانمها و برقراری ارتباط و معرفی به عنوان شخصی تاجر و سرمایه‌دار در زمینه‌های مختلف از جمله گوشت و گاوداری، با پیشنهاد مشارکت در امور تجاری یا ازدواج اعتماد طعمه‌های خود را جلب می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین به دست آمد وحید پس از گذشت مدتی ضمن دعوت از طعمه‌های خود به رستوران و کافی‌شاپ رابطه صمیمی‌تر با آنها برقرار و پس از اعتمادسازی و تبادل پیامهای عاشقانه سوژه‌های خود را اغفال کرده و حین مواجه شدن با مخالفت و قطع ارتباط قربانیان، آنها را با تهدید، مجبور به ادامه دوستی و سپس از آنها سرقت و اخاذی می‌کرده است.

راز آسمان پایتخت

وی خاطرنشان کرد: با تجمیع تحقیقات و اطلاعات به دست آمده و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

نثاری افزود: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت که حدود یک سال است برای به دست آوردن هزینه‌های زندگی اقدام به این کار کرده و تاکنون هشت فقره زورگیری و اخاذی از سوژه‌های خود به مبلغ دو میلیارد ریال داشته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه با توجه به اعتراف صریح متهم کارآگاهان توانستند تاکنون چهار قربانی را شناسایی کنند، متذکر شد: با دستور قضائی تصویر بدون پوشش وی برای شناسایی سایر شکات منتشر شده و این افراد می‌توانند برای تشکیل پرونده و ادامه شکایت خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران واقع در محله نارمک، میدان نبوت (هفت حوض) مراجعه کنند.

پایان پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دستگیری پسری که با خودروهای لاکچری دختران را اغفال می‌کرد + تصویر

  1. reza گفته:

    تو مملکتی هزاران میلیارد گم میشه این اتفاقی نیست ..در مورد زنان ودختران اینو بگم ک بعضی از اونا عقل شون تو چشم شون بخاطر همین زود گول میخورند و علاقه ی زیادی به اهن پرستی دارند .

  2. ابی گفته:

    مردم رو به چه کارایی مجبور کردن .اگه شغل ایجاد کنن جلوی تورمم بگیرن جوونا فکرشونو تو پیشرفت شغلشون متمرکز میکنن و تو شغلی که دارن نو آوری میکنن نه ابتکار به خرج بدن واسه سر کیسه کردن مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز